April 04, 2011

Bff's Solemnization Day



ketika entry ini ditulis
mungkin kawan baek saya ini sedang berhoneymoon
haisshhhh
sunggoh jeles!
T_______T



maaf pengantin baru
agak lambat updated pasai wedding korang berdua
mari-mari kita tempek gambar
untuk catitan memori
yang bila melabuhnya masa hari demi hari
ia mampu untuk mengukitkan senyuman dibibir kita
di masa akan datang
ini memori indah milik korang
milik KITA
milik KAMI
^_____^


Hubby and Wifey ini selamat diijab kabulkan tepat jam 5.30 petang
hari Jumaat yang indah
25 March, 2011


dengan theme solemnization mereka serba pink
memang SUPER GOJES!



tahu tak kenapa?


sebab selama saya kenal budak dua orang ni
tak pernah la tengok dorang layan baju or barang-barang warna PINK ni
bila tiba hari akad nikah
pakai warna pink
memang berserilah!
terserlah ayu hang pipah1
auw
Chaid nampak jambu sangat
auw!~


Jom layan gambar
maaflah
camera digital compact biasa je


made by pengantin
sweetkan?

adore cover picture album tu
nak jugak
T_______T


bakal isteri sebelum diijab kabul

bakal suami sedang dengar khutbah
berdebar


hadirin yang memeriahkan majlis

saat mendebarkan

cool je dia ni kan
kalau saya, xtau dah muka macam mana






ok yang ni last
my favor pic from camera cap ayam saya

^____________*

to Siti Hafifah my beloved friends
dunia akhirat sahabat saya
SELAMAT BERBAHAGIA
SELAMAT MENEMPUH DUNIA RUMAH TANGGA
SELAMAT MENJADI ISTERI YANG SOLEHAH



Aku tumpang bahagia tumpang gembira



aku and ajie sangat sayang korang berdua
selalu dan sentiasa


lep lep lep






















2 comments:

fa.ismail said...

bunga tu simple..
but cntik..

Eima Jer said...

kaaaaaaaaaaaan =)
saya sangat adore..
mungkin sbb ianya merah menyala..
sy sangat suka merah!