May 10, 2009

BUNDLE SHOP REVIEW


Bagi peminat bundle, aku nak buat review sket berkaitan kedai bundle milik family bf aku sambil mempromosikan kedai ini ke serata benua internet nih. Lalala baca kalau berminat dan sila-sila berambus kalau xberminat! HarHarHar.. =p


Photobucket

Lokasi:
Taman Selat, Bagan
Butterworth Penang

Juga Dikenali Sebagai:
RoadWalk Bagan

Kedai bundle ni agak besar dan menawarkan pelbagai pilihan barangan bundle serba berdiri. Maksud aku dari baju hinggalah ke kasut. Memang best la kalau korang ade masa datang sini. Terutamanya bagi mereka-mereka si penggemar barangan bundle.

Apa yang istimewanya kedai bundle milik family bf aku ni sebab barang-barang dalam kedai ni semua style-style serta bermutu. Aku tak tipu wooooo. Datang la if tak percaya!
Dulu aku tak pernah amek tau hal-hal dunia bundle ni, sebab aku tak berminat! Tapi sejak aku join family bf aku, baru aku sedar kalau kita pandai nilai sesuatu barang tu, act barang bundle ni lagi-lagi kualiti!

Aku tak pernah MALU untuk layan bundle. Kenapa nak malu?? Bukan sesuatu yang jijik pon tapi sangat jimat okey dan kita dapat barangan yang kualiti. Tapi kene pandai pilih laaaa =)

Tapi malangnya,
Sebab aku adalah perempuan, barang-barang bundle untuk pompuan memang sangat limited berbanding lelaki esp jeans n tshirt. Tapi paling best, aku selalu dapat kasut bundle yang style2 okey!!!

Okey laaaa...
Tak nak bebel pepanjang, jom aku kongsi suasana kedai milik mereka serta kawasan sekitar. (Adoi! gile skema ayat!! apekah...hahahaha)



Photobucket
Pandangan Hadapan Pintu Masuk 1

Photobucket

Photobucket
Suasana dalam kedai itu


Photobucket
Ni plak pandangan hadapan Pintu Masuk 2 iaitu ke bahagian kasut
Photobucket
Haaa amek kau! Pilih jangan tak pilih =p

Photobucket
Ni plak aku saja nak paste sampel kasut converse yang aku dapat.. Condition kasut ni memang sgt baek dan yang paling penting ia adalah converse USA ok!! Memang selesa la if converse USA =p. Design lak bagi aku abes style dah..Nak plak leh dapat kat boutique malaysia???

Photobucket

Ni plak pandangan hadapan pintu masuk 3 iaitu space untuk barangan copy right copy coco- sape yang suke barangan copy yang ala-ala bobmarley tu, sila-sila la ke bahagian ini. =p

p/s: Saje je act bukak bahagian ni sebab nak pelbagaikan barangan. Means customer leh dapat sume barangan hanya dalam 1 kedai. Tapi pinggan mangkuk takde la jual! Hahaha


JADI.......
Kepada sesiapa yang berminat dengan dunia bundle ni, sila-sila lah rajinkan kaki anda datang jenjalan kat roadwalk Bagan ni. Aku jamin, korang memang tak rasa rugi. Kat sini semua benda ada. Sesiapa yang pernah pergi Danau Kota, Downtown,Cheras, Petaling Street sure dah dapat gambaran suasana kat roadwalk ni. Cuma yang membezakannya, tempat ni bukak pada sebelah siang iaitu dari jam seawal 9 pagi hinggalah ke 4 petang. Anti-sosial mungkin! Hahahaha rangkaian kedai makan yang ada kat cni pon okey dan paling penting murah!


Dan...
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Me, Bf & Familia =p
Kalau nak jumpak aku, aku akan available di kedai ni pada setiap Weekend(budget tui la glamour! =p). Part-time okey! Meniaga ni sronok...


Maap untuk Unquality pic yang aku sajikan..
To: Hubby
Leh dapat komisyen x neh? Penat wooo promote! =p


12 comments:

Fairuz said...

giler punya promote ni.. dapat naik pangkat le lepas ni nampaknya..haha

Eima Jer said...

Hahaha tau xpa!
Aku nak mintak gaji lebey la 4 part time job aku...Hahahaha =p

raazak.mohd said...

haaaaaaa...mak kasik suar freee.haha

Drunbella Khoo said...

weih mcm besh jak kedai bundle laki hg?neh klo papa tgk neh tobat die guling2 kart lantai kedai laki hg.hahaha :D nti ak p taw

Eima Jer said...

eh, ang memang tak penah mai lagi ka??? hehehe mai la, weekend aku ada la kat sana. Tapi ajie hari2 ada kat sana =)

Drunbella Khoo said...

MANA AK PENAH P LAGIK.ISK...AK PUN KELABU MATA KLO TGK BRG2 CAMNEH =.= BYK BRG2 RARE DAK?RS CAM NK P SHOPPING KART SANA DPT GAJI NTI.MUAHAHA :D

Eima Jer said...

banyak gak la...
tapi kalau nak mai wait aku update bila barang baru masokk...
lagi rare!
=p

Drunbella Khoo said...

WAH BAEKLAH.TERUTAMA SKALI KLO DE BAJU BAND OKE.JGN XUPDATE.AK SULER NTI.HEE~

Salim Hj.Sedek said...

Seluar corduroy ada tak tp bkn jeans laa...

Salim Hj.Sedek said...

Seluar corduroy ada tak tp bkn jeans laa...

Unknown said...

harini bukak tak ?

Unknown said...

Assalamualaikum
Sy cari jeket jeans size 2xl/3xl warna biru... kalau ada tolong whatup sy 0134769848