May 21, 2009

Bufday Wish Lagi....



TO:

Photobucket
AZA ELLIANI OMAR
kawan kelas aku yang paling sengal


Dan


MOHD SYAZWAN RASHIDI
Anak buah sulong aku yang skema serta nerd, maap takde pic nak tempek!


Serta


MEOR MOHD RADHI
Abang ipar kesayanganku yang mempunyai seorang cahaya mata yang sangat comel


Enjoy ur bufday!


Eima Jer: Awat semua orang nak lahir bulan 5 xtau... =)

btw, cik aza elliani ni masih SINGLE SERTA AVAILABLE okey. Fresh from farm. Belum pernah dimiliki hatinya oleh mana-mana jejaka. Kepada jejaka yang masih mencari jodoh, aza adalah jawapan anda. Lalalala!

Special Talent beliau: Good in Vocal! =) ala-ala syafinazzz tu bila menjerit..hehehe jangan marah bufday girl.. Aku tolong promote kau!

3 comments:

fairuzmokti said...

nanti aku tolong carikkan calon yang sesuai untuk aza tu. diharap aza membaca komen ini.. kuang³..

muahaha...

Eima Jer said...

apai:
amin...
ko kan ensem boy, bagi la sorang kwn ko kat aza. Kesian dia. Niat hati nak cari jodoh kat tempat li, semua veteran plak dahhh..hahahaha

fairuzmokti said...

haha...cakap kat aza, yang veteran tu yang bagus..mantap..dah bekerjaya. cuma kena sanggup jadi bini muda atau nombor 2 la..haha