May 25, 2009

Percaya Sungguh!!


Aku sangat benci dengan diri aku bila....

1. Aku cepat sangat percayakan orang. Tak kira la sesape pon, jap je aku dah percayakan doang. Aku akan rasa aku sangat jahat bila pikir bad thingking pasal someone tu. So, langkah terbaik aku lagi selesa letakkan kepercayaan je kat someone tu. Someone ke?? Hmmm everybody kot!~ Sengetkan?

2. Aku jugak meluat dengan diri aku bila aku ni sangat susah nak bencikan orang even dia dah buat taik kat aku! Aku ni jenis yang marah kejap je n bila aku dah cool, hati aku sure lembut balik. Kadang-kadang boleh buat cool je kat orang-orang yang memang dah aku tau tikam aku dari balakang!! Dah tu boleh jadi kawan rapat lagi..Hahahaha apa la ko eima!

Kejadian tikam menikam dari blakang yang terlatest: Thanx to wanda sebab sedarkan k.farah suruh bagitau kat aku hal sebenarnya. hehehehe if tak sure friendship kita sume kacau bilau sebab aku memang sangat tidak sangka dia lah orangnya! Thanx guys!!

3. Lagi satu, aku benci diri aku bila aku terlalu pikirkan hati orang dulu berbanding hati aku sendiri. Aku pun tak tau pasai apa. Aku sangat rasa bersalah kalau dah berjaya kecilkan hati orang. Hahaha kadang2 sampai tak boleh nak tido sebab terlalu pikirkan yang aku ni dah kecikkan hati orang. Kadang2 aku tengok orang lain slumber je cakap lepas, tapi seyes aku tak leh la. Mesti stuck kat memana!

4. Aku jugak adalah seseorang yang tak reti memujuk orang yang sedang merajuk even tu memang terang2 salah aku! Hahaha aku senang nak mintak maaf tapi aku memang susah nak memujuk orang. Bak kata bf aku ..." Nak tunggu gf yang mai pujuk, sampai anak 3 laaa tak pujuk2"
Hahaha tapi skrang ni aku dah blajar sket dah nak pujuk2 orang ni =)

5. Aku jugak benci diri aku bila aku ni terlalu banyak cakap! Hahahaha

6. Dan aku sangat tak selesa bila dapat tau ada orang memusuhi aku. Contoh, gf exbf aku dan rakan-rakannya. Ntah apa yang dia benci sangat kat aku, aku pon kurang pasti! Sampaikan kawan aku sendiri pon boleh jadi musuh aku dah sebab rapat dengan beliau. Sedangkan aku tak pernah masuk campur pon hal-hal persahabatan doang sume. Tapi nak jugak benci aku. Lain la kalau aku curi2 keluar dating dengan bf kesayangan dia tu. Tapi hakikatnya, last aku jumpak exbf aku masa proses nak clash hari tu. Pastu aku tak pernah jumpak dah pon. Adoyai!! Grrr aku bukan la susah hati sangat dia nak jadi musuh aku tapi kurang selesa!! Kan bagus kawan-kawan. Dah besau dah pun. Perlukah ada perbalahan??? ~panjang lak membebel =)

7. Hahaha ponteng kelas- aku memang benci habit ni tapi seyesly memang sangat sukar nak kikis! Tapi xpe, result maintain! =p

Eima Jer: Sedang mengawal kemalasan yang ada untuk start buat report li. Hahahaha

No comments: