May 05, 2010

Di Perhatiikan

[[AJIM+EIMA JER+UNISHA]]




tiba-tiba aku terasa diri aku sentiasa diperhatikan
segala gerak geri
perlakuan
kawan baru
kawan lama
kehidupan harian
perubahan fizikal dan penampilan
cara hidup
semua sedang diperhatikan



cuba mengkaji
siapa yang salah sebenarnya??



T_________________T



TERUSKAN MENEKA
aku tak kisah apa orang nak cakap tentang persahabatan aku
aku tetap di sini mempertahankan kesucian kebersihan persahatan aku
kalau kau RAGU?
teruskan dengan keraguan itu
aku sudah MALAS nak explain
dah PENAT nak menafikan




HIDUP SEHARI-HARI makin bahagia
alhamdulillah
dianugerahkan Allah keluarga yang sempurna
dihantarkan Allah adik-adik yang sangat ceria dan menghiburkan hati
dikirimkan kawan-kawan yang sangat mengambil berat akan perihal hidup saya
aaaaaaaaarrrgghhh
sudah
hentikan mempersoalkan kezaliman dunia ke atas diri kau Eima
tidak sama sekali
dunia sangat adil untuk kau
demi kebahagian masa akan datang!




Banyak benda nak buat sejak membujang ni
-balik hometown Jumaat ni
- Jumpa Hunny madu chenta kaliau
-Jumpa Bff tersayang [Bella+Dayat+Kak Bo+Regina]] InsyaAllah
- spend time dengan Amcik
-pelok cium segala kucing kesayangan di kampung
-Shoot gambar
-manja-manja dengan mommy di bilik kami
- yess my baby Qistina maksu balik ni. WITHOUT paksu?? oh ho tidak mengapa. gimme a time. Nanti ada paksu baru datang menyusul.kahkahkah




okey
tak sabar sangat ni!

HOMETOWN
here I come


-Counting Days!!-


3 comments:

Azuan Shahri said...

selama manakah kamu dpt berthn dgn status "membujang" itu cik eima jer..hahaha..

Eima Jer said...

azuan:

kali ni LAMA kot en.azuan...hehehehe malas dah aku dgn komitmen..tak ke mana..stabil kan diri dulu..kan kan kan

~misz syafa~ said...

ahhh...u nak blik kg...jelessssssssssss