May 03, 2010

Sesi Bertemu Peminat! Eh silap-silap.Bloggerlah.Eh BFF pon Ye jugak!




Ahad semalam saya habiskan dengan bersua muka meluang masa bersama peminat kesayangan saya seorang ini
dari jauh beliau datang akibat terlalu rindu akan sayateeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttt!
sungguh kau penipu Eima Jer!
kahkahkahkah



oh tidak
Peminat saya adalah blogger aka follower blog saya aka BFF saya
kahkahkah
saje bagi tuan empunya badan panas bara membara sat!
sebab beliau sangat TAKNAK terima kenyataan beliau adalah peminat fanatik saya
walaupun macam-macam application facebook telah mengIYAkannya
TAKNAK jugak pecaya!
^__________^




okeylah
ini peminat fanatik saya yang taknak ngaku sangat minat saya
Femes neh budak neh
femes pada saya
sapelah yang tak kenal dengan DRUNBELLA KHOO kan?
merata dunia IT neh ada dia menyelit
kahkahkahkah

Taraaaaaaaaaa
si kurus ni datang dari jauh nak tunjuk sling bag baru beliau!
okey tipu
takde kaitan pon
^__________^



Cik Drunbella neh adalah kawan baek saya sejak di bangku dan meja sekolah lagi
BFF saya
seorang kawan yang tak pernah LOST CONTACT dengan saya since kami kenal
dan semalam kami plan nak jumpa gossip-gossip di The Garden Midvalley
kebetulan beliau datang dari bumi Taiping menghadiri concert Search kot-tak-salah-maaflah-saya-tak-minat-rock-kapak-neh-teeeeeeeet!



before masuk the Garden, saya bawak bella pekena Asam Laksa Midvalley yang AWESOME!
cetttt
actually bukan beliau yang teringin
saya yang pandai-pandai buat keputusan sendiri nak pegi makan kat sana
sebab saya yang teringin!
kahkahkahkah
tapi saya tahu beliau sangat HANTU LAKSA!
hope kamu suka
^_________^



takde apa sangat di The Garden bila duit anda takde BERJUTA-JUTA
ok paham!
hahahaha
saya tak suka window shopping kalau dalam kepala hotak saya takde benda nak beli
makanya sesi bergambar sudah!
kenangan bersama peminat



eh, lupa nak cakap
saya pergi jumpa bella dengan Suhaida Iltizam saya
^________^


ini sedikit kenangan bergambar kami
lama lagi ni boleh jumpa peminat saya ni
jadinya
jom ambil gambar dengan kuantiti banyaknya







okey model tak sengaja RED BOX
tapi bukan masuk nyanyi dalam tu pon
kahkahkah
T_____________T




TQ bella
sorry dapat jumpa taklah sangat lama
nanti lepak lagi okey
=)



xoxo


bye!



Eima Jer: Lately asek updated pasai bff je. ngeeeeeee =) layankan je la. apa lagi PENGANGGUR yang single mingle ni boleh buat selain mengadap internet dan keluar lepak dgn bffnye. =p






2 comments:

Drunbella Khoo said...

hahahahaha.
syyaaaaaaiiiiittooooooonnnn punya budak.
(^_^)
walaupun hg syaiton, aku tetap syg hg.
kita kan sama2 bujang.
wakakaka.

zada said...

ish2.....