May 12, 2010

Someone ada cakap


hai semua


aku teringin nak tulis sesuatu yang berat
tapi tak tau nak mulakan kat mana
otak akan stuck
tetiba hati akan cakap
'naaaaaaaaaaaah, tak payah la kot post entry ni'
batal
delete
habis!




lately banyak benda berat jadi kat aku
someone pesan kat aku
'jangan cerita hal-hal cinta di internet'
sometime aku rasa YES memang tak perlu
sometime aku pikir
aku memang seorang perempuan yang selalu GAGAL mengawal EMOSI
sekian
tapi bila emosi aku kembali pada titik normal
akal yang waras baru mahu menjelmakan diri ke saluran otak pemikiran aku
makanya
aku akan kembali seperti aku
SUSAH untuk BENCIKAN orang
sukar untuk MARAHKAN orang
payah nak DENDAM dengan orang
walau??
kadang-kadang apa yang dorang buat kat aku tu
memang dah sangat patot untuk cik hati berasa marah, benci, dendam dan pelbagai lagi perasaan busuk ni
tapi inilah aku
TAK MAMPU
makanya
untuk segala status fb yang dah terkeluar yang berbunyi agak kasar 2 minggu lepas
layankan je lah
kejap je kan?
now pegi la korek
kat celah mana pon
dah takde tohmahan segala



tu la aku
cakap berapi marah
tapi hati lembik lembut penuh kasih sayang jugak
sebab tu cik hati selalu sangat kena BULI




someone ada cakap jugak kat aku
'dah single?? ye ke dah single??alaaaa ngah gaduh mmg la cakap macam tu. boleh ke Eima Jer hidup takde ___________(isi sendiri). kahkahkah'
okey
ini satu lagi masalah aku
kenapa bakal-bakal suami aku kat luar sana susah sangat nak PECAYA yang aku ni adalah single
YESS
someone ade cakap jugak
'Eima kalau nak cari bf, kena cari bf yang tak pernah kenal akan ______ tu sape. sebab kalau dorang tau _______ tu sape, mesti dorang tak caya kamu mampu cinta n sayang orang tu sedalam untuk si _______ tu"
woah
aku tak buat hal
aku jugak dapat HUKUMAN
tapi bila dipikir-pikirkan balik
BAKAL FUTURE HUSBAND SAYA DI LUAR SANA
wow!
budget sungguh aku ni!!
terima saya seadanya
tu paling penting



jangan paksa diri
untuk menerima dan diterima



dah ketentuan saya macam ni
makanya saya PERLU terima
kan?




entry ini actually bertujuan untuk memohon MAAF di atas segala kekasaran entry-entry saya ketika sedang EMOSI YANG KETERLALUAN hari tu
hahahahaha
tapi tersasar sampai ke mana ntah



maaf ye!
especially kamu
^__________^




5 comments:

Drunbella Khoo said...

hati lembik balik ke?
hahahahaha.
^___^
what lah yuuu.

Fairuz said...

ceh..tak kental..

Eima Jer said...

cettt...aku okey ja la..aku malas nak benci2 je..sengal!

~misz syafa~ said...

follow da flowwww....
haokeyyyy

slay said...

burung kakak tua.
hinggap di jendela.
nenek sudah tua.
gigi tinggai dua.
lagi pelik bila.
tiba2 single pula.
kahkahkah.