May 02, 2010

Surprise Bufday Party Tak Jadi PART II


^_________________^


untuk party tak jadi macam biasalah organizer iaitu AKU akan membayar deposit
makanya bila party tak jadi
deposit sudah pastilah tak dapat dipulangkan


nasiblah tempat karok ni pemiliknya kawan baik aku si Farah ni
makanya masih boleh dikawtim


Farah convertkan deposit aku kepada bilik VIP yang lebih kecil untuk karok session kami semua
taklah burned terus deposit tu kan?
THANK YOU DATIN FARAH
jasamu dikenang

This is my skulmates
and
My BFF tooo


p/s: Betty pulun nyanyi!
^____________^



attention: Ini merpati dua sejoli- Ilik and her Maffin!
tq babe sebab sudi datang
^____^
mengubati kelukaan saya
hehehehe




malam itu tetap berjalan lancar
and
AWESOME!!
yess hati saya hancur
tapi tak parah!
saya okey
betul ni
saya tak tipu
saya okey!
sebab tak perlu menangis
buang masa!!




to all my BFF my skulmates:

TQ babes, sbb banyak bagi semangat kat I. Leen + Mommy Amreena + Darlin Farah + Betty my sayang + Ilik my babe..Tq sangat korang sudi luangkan masa untuk happykan I. Terharu sangat. I love u guys sooooo much!








No comments: