May 21, 2010

Tak Salahkan Admired PEREMPUAN??




ok.
ni TABIAT aku yang sukar nak dikikis


aku suka ADMIRED perempuan-perempuan yang di mata aku mereka sungguh cool
dengan harapan
aku boleh jadi cool macam dorang
[cool ok bukan cantik.sbb cantik tu subjektif!]



buat masa ni ada 3 orang yang sungguh-sungguh aku admired
jom kenal


[kalau tuan badan baca, sila jangan marah tapi sila KEMBANGkan hidung dan berbangga]
^_____________^
sebab mereka-mereka ini tak pernah tahu pon aku sangat meminati mereka



ok.lets go!





okey.
aku taktau sangat nama penuh beliau
tapi yang aku tau orang panggil beliau dengan panggilan
'ADEC'
di mata aku beliau ada style yang tersendiri
semua penampilan yang dia bawakan aku suka!
semua kena dengan dia
bijak berfesyen
berani dan penuh yakin dengan apa je penampilan yang dia bawakan
aku rasa dia bijak!
budak Kejuruteraan Awam UTM


bila aku start usha dia?
[amboi ayat.over plak]
aku start kenal dia masa di UTMKL lagi.
sejak tu aku terus suka tengok dia sampailah skrg
aku sampai boleh hafal semua jenis hair style beliau
Sarawakian yang penuh bergaya
simple but nice
yes, itu gelaran paling sesuai untuk beliau!
untungnya jadi kau!




the second 1 plak
minah cun melecun ni



I just call her IRO
kenal secara tak sengaja masa teman kawan lepak
terus ke fb
terus ke sms
shes nice
sumpah tak sombong
YES ketika semua bloggers menggilai natural hair curly milik Hanis
aku sangat mengadmirekan rambut beliau
sungguh kemas
and ia adalah original touch!



beliau bijak berfashion
chicky gurl
agak hawt n sexy
tapi semuanya sangat kena dengan usianya
haishhhh
aku gilakan rambut beliau!



yang ketiganya



Zoe Ana Yusof
okey
aku kenal beliau sudah lama
tapi aku je yang kenal beliau
beliau tak kenal pon Eima Jer tu sape


macam mana aku kenal beliau
adalah melalui aktiviti stalk menstalk page fb orang
dia bestfriend kepada 2 sahabat gila aku di Penang


first time lepak page fb beliau
aku dihidangkan dengan ayat-ayat status beliau yang sungguh superb
macam ayat-ayat my favor blogger si GDSJHT
dan bila tengok tuan empunya page
YES
beliau sangat cool
penampilan yang selalu tak sedar beliau tu sebenarnya cantik
simple
style


lama jugak aku stalked page beliau
sampailah beliau memPRIVATEkan nya
makanya
perlulah aku add
tu setelah berkurun aku bertapa
takot jugak kena reject
aku malu bertahun



sebab rindukan ayat-ayat status dia yang superb tu
aku add jugak dia di fb
n alhamdulillah
salam perkenalan aku di sambut baik
YES
tambah lagi sorang kawan
ok.
aku admired nama beliau
aku admire status-status beliau
aku admire penampilan beliau



YES
aku sangat suka tengok perempuan-perempuan di bawah kategori simple but nice
penuh dengan keyakinan diri



dan
aku sangat hairan dengan sesetengah perempuan yang sungguh dengki akan kecantikan dan kelebihan yang ada kat orang lain


contoh:
bila aku cakap
"cantik kan adec tu?aku suka tgk dia. simple but nice.got her own style"


jawapan beliau:
'ye ke cantik? aku tengok biase je. boleh la. kalau dia bla bla bla..........'



sangat pelik bila beliau puji someone tu cantik!
aku akan jadi sangat pelik
sebab sangat JARANG
dan mungkin FAKE!



eh
apa aku melalut ni?
biarlah
mata masing-masingkan



to threesome above
sorry curik gambar korang!
takde niat pape pon
sekadar menggambarkan kekaguman
jujur dengan hati tu kan BAGUS!




HAPPY WEEKEND GUYS!


Off untuk therapy hati!

^___________^





1 comment:

evisu said...

hahaha..aku tetiba terbaca topik ko...mmg syahdu...xsalah...sbb ko admire pd karektor yg ade pd diri dorang...tp mmg 3 org yg ko minat tuh pada mata aku mmg simple n out going person...