June 23, 2010

Aida Shery dan Dia




malam semalam malam untuk tersenyum dan mengingatkan perkara lucu dalam hidup
kahkahkahkah



thanx aida untuk komen chumil di atas
sumpah memori tu memori paling sengal yang penah kita berempat ada!
teringat plak diri sendiri yang suka belagak macam student kolej tu
HAHAHAHAHA orang lepak kat kafe aku lepak kat kafe
orang lepak kat bilik tv aku lepak bilik tv
orang lepak kat hostel aku lepak kat hostel
adoi!
^_____________^




KTT temukan aku dengan ramai kawan
dan alhamdulillah baik sampai sekarang InsyaAllah
^____^




okey Aida
bukan senang nak dapat peluang naik JUARA BAU IKAN dengan awek gorgeous macam you!
paling manis kenangan tu
even perfume kamu pon tak mampu tandingi kenaturalan bau ikan JUARA tu
hahahahahaha




saya rindu akan masa indah kita berempat
saya rindukan kasih sayang yang ada
saya rindukan gelak tawa yang ada
saya rindukan anda, dia dan sahabat baiknya
T____________T




tq buat saya senyum semalam!
ikhlas tu
ok




btw,
nak repeat tak lagi rombongan cik aida naik JUARA??
ajak SARAH skali tengok beliau macam mana
^_________^



saya tahu anda membaca blog saya!
neeeeeeeeehhhhh
tersenyumlah tu!







Eima Jer: Hari ni kat opis semua orang nak naik hangin nak moody nak naik marah. tak paham aku. MANA ADA KERJA YANG MUDAH SEMUDAH MURAH.COM?? huh?? tak masal! =p



p/s: for those yang tanye mcm mana kerja saya. dunia kerja saya baik-baik aja. dunia hati caca marba.takpe.SENI =)






No comments: