June 24, 2010

Maaf Ya



bila berbicara tentang HATI
saya sukakan bahasa jiwa
darinya saya dapat luahkan segala
TAPI tak secara terus terang




saya puas
Ia mampu melapangkan sedikit ruang hati yang penuh sesak dengan pelbagai keserabutan
keserabutan yang tak habis dipikir
makanya bahasa jiwa mampu menjadi teman saya
kadang-kadang pencetus semangat untuk saya kuat




dari bahasa jiwa juga
saya sedar saya tak sendiri
ada ramai spesis saya
yang hatinya terluka
yang jiwanya dicangkul kecewa
yang kebahagiaannya diracun dan dituba




tak salahkan kalau saya meluahkan perkara hati
dengan cara macam ni?
anda selesa teruskanlah di sini
saya alukan




penulisan saya adalah secara random
tidak terikat
dan tolong
jangan mengikat saya
saya kurang selesa





2 comments:

Dyra J. said...

"dari bahasa jiwa juga
saya sedar saya tak sendiri
ada ramai spesis saya
yang hatinya terluka
yang jiwanya dicangkul kecewa
yang kebahagiaannya diracun dan dituba"

Ini adalah antara bahasa jiwa terbaik kau yang aku suka. Telus! Aku juga mengalukan kau di tempat aku. Kita serupa.

:)

Eima Jer said...

Dyra J:

saya tak sehebat kamu..
tapi itu yang lahir dari hati..


bahasa jiwa temukan kita dan yang lain..
aku selesa..
terima kasih kawan!
=)