July 23, 2010

Aku Ni Garang Sangatkah?



okey
kejadian yang nak aku cerita kongsi bersama-sama secara berjemaah ni adalah kisah hidup aku yang berlaku awal pagi semalam
mula-mula macam malas nak cerita
tapi disebabkan masa aku balik kerja petang tadi aku terserempak dengan watak-watak dalam kisah teladan aku pagi semalam
makanya aku terasa nak cerita kat sini
so?
jom ceritalah
heh!



semalam pagi yang agak suram bagi aku
tak boleh tido sangat
otak sarat dengan benda remeh yang tak patut aku pikir sangat tapi gatai dok pikir
makanya semua di atas pastilah menghasilkan pagi aku yang agak suram
tak moody
tapi kurang semangat.
ok habis kat situ



rasa kurang smangat tu aku cuba hilangkan dengan mengaplikasikan kuasa warna pada pakaian aku
auw!
aku memilih warna pink lembut untuk aku padankan sebagai pakaian kerja aku
eh eh eh apsal rasa macam jadi pengacara NONA plak dah ni
HAHAHAHA
abaikan
heh




ok
dah comel dengan long sleve kait kait jangan tanya aku jenis baju sebab aku tau pakai ja
makanya aku pon turun la nak pergi kerja
melangkah dengan penuh malas
berangan dalam lift
menapak pergi ke parking kereta



ok
pagi itu abang aku hantar aku pergi kerja
teruskan cerita



ntah kat mana abang aku parking kereta tak tau makanya terpinga-pinga la aku pergi mencari bayang kereta
aku gagau hp dalam handbag then call abang aku
[apsal detail sgt ni?]
dah tahu lokasi kereta di parking
aku pon teruslah menapak menuju ke haluan yang dituju



dalam dok melangkah malas
aku dihampiri oleh seorang penunggang motosikal
aku assume as Mat Rempit
boleh dia perlahankan motor dia then dia cakap
'pheeeewwwiiit awek. besar T%^&*$k!!'
okey
tak perlu teruskan perkataan itu
faham-faham sendiri
HOIH!!
ini spesis syaitooooooooooooooooooon
aku memang panas habis



dan dengan spontan
aku tarik selipar aku
terus aku baling tepat ke muka dia
sekali aku ulang ye
TEPAT ke muka dia
sesuai dengan muka tak mandi tak siap kurang iman dia tu
sesuai sangatlah
sambil mulut aku dengan spontan cakap
"amek kau syaitooooooooooooooon!"



dia apa lagi.
terus berhentikan motor dia
datang nak pukul aku la konon
tak pon budget nak ugut aku la kan
yang paling aku tak boleh blah
ada AWEK kot kat blakang dok bonceng baek punya
tak ke aku cakap dia memang spesis syaitoooooooooooooooon!



aku tak hengat apa dia dok merapu tapi yang aku tahu penuh dengan maki hamun penuh setimba la
haishhhh
kau cakap aku
aku cakap kau
macam-macam
sumpah sabar aku hilang lesap ntah ke mana



dan
dalam dok panas tu
boleh plak awek dia sound aku
cakap aku 'gila'
aku lagi la panas
dengan penuh yakin aku pon balas la kat awek dia
"oit pompuan. kalau aku gila, kau gila plus bodoh. jantan bodoh macam ni pon kau teringin nak buat boipren. terang-terang jenis ikot suka balun je yang mana ada"


ok maap
aku kalau marah susah nak cakap KL
tak full version UTARA
remix utara-kl
kahkahkah


ntah la diorang paham ke apa aku dok maki
X_____________X



dan yang paling best
bf marah gf kena pangkat gila plus gila dengan aku
mau tunjuk macho la tunjuk penumbuk kat aku
skali
sepantas tu jugak abang aku sampai
naaaaaaaaaah
kau tak masal kena cekak leher free-free je



drama semakin menuju klimaks bila budak-budak muda kat tempat kakak aku tinggal ni pon turut masuk campur
eh eh eh
jejaka yang pernah listed as ex-bf zaman cinta monyet pon turut sama turun padang mengamuk
ala-ala pelakon tambahan gitu



dah
baru nak mintak ampun mintak maap
baru muka nak terkencing seluar
baru la nak sorry-sorry bagai
plus
terus panggil aku 'kakak'



HOIH
dah la kau bukan budak area sini
kau hangkut anak dara orang
kau buat pasal plak dengan anak dara orang lain di kawasan anak dara kau hangkut itu tadi
tak ke cari pasal
slamat KL
kalau muafakat masyarakat kampung
lembik la kau




masuk je dalam kereta
abang aku muka panas gila
pastu boleh plak sambung membebel kat aku
apsal yang GARANG tak tentu punca
bahaya!
oh man



dah settle semua
aku fikir benda yang sama

keselamatan aku terancam!



tapi
tadi aku rasa macam comel plak
sebab aku terserempak dengan dorang berdua lagi
terus-terus tegur aku
"samekom kakak, baru balik keje ke. kami sorry ea pasal smalam.saya tau jugak saya salah. saya niat nak bergurau mengusik je.tak sangka jadi kes besar."



aku senyum je
then cakap
'takpe.jangan buat dah. nak org hormat kita, kita kena hormat org dulu.Tuhan bayar sempurna."


ntah la kau ikhlas ke tak
TAPI aku harap-harapnya ikhlas
mungkin selipar aku dah sedut semua sifat jahat ikutan syaiton dalam badan kau
kahkahkahkah



tapi jauh sudut hati
aku takot jugak tentang keselamatan aku


tu la kau
apsal garang sangat????




X_________________X


aku memang tak boleh la orang mulot longkang ni




3 comments:

slay said...

erkk besar ker?
kahkahkah!:D

Eima Jer said...

sapik:

BABI la kau!!
nasib kwn baek...
nak makan penyepak ker??

slay said...

hahaha garangnye!
oushh! takot!
"samekom kakak, sori la ye, ingat nak gurau2 je tadi"
wahaha~ :P

weh bawak la apape protection untuk diri sendiri. penyembur apape ke. ingat, garang camne pon, kau tu pompuan!