July 06, 2010

Nad Nad Nad!




eh eh eh

saya sangat selesa bersahabat dengan beliau ini
cool
openminded
dan saya rasa senang berkongsi perkara-perkara yang melapangkan sedikit keserabutan minda saya


Nad Nad Nad!


tq sudi jadi sahabat saya
^___________^



dari Twitter kepada blog kepada fb
terima kasih untuk segala pendapat
segala pandangan
segala perkongsian kisah hidup kita



semoga sampai syurga persahabatan kita
[tak masal sebab tengah dgr lagu 'sampai syurga' si FT]
T________________T



p/s:
nama si manis ini Nad je. tapi aku memang suka panggil nama beliau tiga kali. mcm chumil.HAHAAHAHAHA



Eima Jer: Kadang-kadang, aku lebih memerlukan virtual friend untuk sesi luahan kesemakan hidup. mereka sangat memahami. walau hanya dengan bait-bait ayat susunan perkataan. tanpa didengarkan antonasi dan irama bahasa. emosi itu tetap dapat mereka fahami. itu kuasa virtual friends!


No comments: