July 17, 2010

Si Kecil Kamu



ABAH
hari ini saat ini saya sangat memerlukan kamu disisi
serius!



membesar tanpa kamu disisi itu sangat menguji saya
hidup saya terlalu banyak beban yang belum mampu saya galas
saya tak sempat diajar kamu cara untuk mengorak langkah memulakan hidup
saya tak berkesempatan menikmati nasihat pengalaman tauladan tentang kehidupan dari kamu
tak pernah sempat
kamu tinggalkan saya selamanya ketika saya masih seorang anak yang tak pernah terfikir apa itu maknanya hidup
duit
tanggungjawab
T_________________T



ABAH
saya masih anak kecil kamu
yang perlu merangkak sendiri mengenal hidup
meniti sendiri risiko hidup
mencari sendiri jalan keluar untuk semua kesulitan
sendiri
semuanya sendiri





saya terlalu mengharapkan kehadiran kamu di sisi saya ketika ini
saat saya masih rapuh
tentang pengurusan hidup
kerana si kecil kamu ini
sangat selesa dibawah didikan kamu
di bawah perlindungan kamu
sangat selesa
dan saya merindui keselesaan itu




abah
adik rindu abah!
sangat



hidup di sini sangat suck!
tanpa kamu
tanpa kamu
tanpa kamu



semoga abah berbahagia di sana
tempat hakiki kita
yang bergelar hambaNya.
amin




No comments: