August 06, 2010

Damon Salvatore Itu Yummy!





CAN'T WAIT for the next season!!



bila aku dah angau
memang takde yang dapat selamatkan
silalah layan angau aku ini



kalau tanya aku
tamat je episod 2 cerita ni
aku dah lupakan terus TWILIGHT
cerita itu terus jadi hampeh!



masuk je episod 10
fanatik mula menguasai diri


tamatkan je episod 15
aku jadi addicted tahap hantu
minda nampak Damon je
hati ada Damon aje
mata berkelip-kelip angaukan Damon
orang utara cakap
'dah loghat dah dia neh'



bila melangkah ke episod 20
hati mula sedih
wehhh lagi 2 episod season 1 dah nak habis
stock season 2 plak kena tunggu dan tunggu



episod 22
plak memang Damon aku habis cool habis yummy habis hawt!
okey
aku tak nampak HERO cerita ni
aku memang akan selalu jatuh cinta dengan watak kedua
mereka sangat cool
selalu mesti macam tu



Damon tu siapa??


ini Damon Salvatore yummy saya




Ian Somerhalder
ini nama mamat ini
hoih apsal kau yummy sangat!




Jap
aku suka hentam kromox ja bukak cerita pasal drama series ni kan
takde sinopsis


hey
sekarang zaman google
zaman youtube
pegi cari sendiri
kahkahkahkah



okey Damon
saya rindu!
T________________T











No comments: