August 30, 2010

EJ dan Muka Gedik Santainya!



Hoih EJ
tau la hati tengah serabai jiwa tengah kusut
jangan la rambut pon kembang kusut serabai serabut macam jiwa!
HAHAHAHAHAHA





dah la amek pict sendiri
buat muka gedik
sambil buat dunno yang rambut tu kembang KERING KONTANG!!
HAHAHAHAHAHAHA



ini lagi satu
T__________T



saya ada masalah rambut skrang ni
rambut saya sangat kering la lately
dah banyak kali tukar shampoo
adakah kerana cuaca??



saya mahu pergi setting rambut baru
tapi sebelum tu saya perlu atasi masalah rambut kering ini
sebab kalau tak nanti
sua je kepala ni kat hair styler saya
dia akan membebel tak henti tanpa rasa annoying
penat telinga nak tahan
nanti bodek diskaun pon takmau bagi dah tu
sebab BEBAI saya buat tak tahu je dengan rambut saya
nanti mula la tengah-tengah setting rambut saya tu dia dah takmau main silap mata macam selalu
merajuk la tu nanti
bosan la saya kalau takde silap mata lagi!
T__________T




macam mana ea nak buat??
saya cari daun bunga raya
tapi al-maklumlah
tengah kota PJ ni, mana la nak cari bunga raya
kang pegi petik kat mana-mana rumah
orang report polis plak
rumah skarang ni kan semua nak ada cctv je
haishhhhh



japs.
rambut dah kering
hati bila nak kering??



ok bye!


off to inspection again n again bersama sensei
bosan jadi Eima Jer ni
orang lain ambil cuti keje sampai selasa
dia sebok nak pergi site hari ni
Malaysia panas tau tak panas!
T________T








1 comment:

Drunbella Khoo said...

hg rajin tukar syampu sangat kut.
tu yg jadik lagu tu kut.
cuba stick dengan 1 syampu jak.
pakai johnson baby oil lah weih.
utk sementara waktu.
hihihihi.