August 13, 2010

Wishlist Milik Tekak

Salam Ramadhan kawan!

di sini saya lampirkan Wishlist tekak saya semenjak dua menjak ini.
selamat terhibur
kahkahkah

  • saya paling teringin nak makan SAMBAL IKAN SARDIN TIN air tangan cik Wanda college mates saya masa di UTM Skudai. 3 tahun hadap puasa dengan beliau. hey, sambal itu sangat sedap!! walau hanya di masak menggunakan multiple cooker je. oh oh oh T_________T

  • Saya juga saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangat teringin nak makan SAMBAL TUMBUK air tangan classmate gile saya iaitu Aza Elliani duet plak dengan sayur baby sawi tumis. oouuussshhhh!

  • Hey, saya mahu kuih tako. 3 tahun mengadap kuih tako kembar kuih tepung pelita, saya rasa tekak saya lebih kepada kuih tako itu. tako terbaek adalah di Bazaar ramadhan Sri Pulai iaitu pagar blakang UTM. eh eh eh UTM lagi

  • Oh ho. teringat laksa penang pekat di bazaar ramadhan Fakulti Alam Bina. ntah ada ke tak lagi tahun ni. hey, ia sangat pekat dan sedap! selalu SOLD OUT!

  • Aida Sherry masih berhutang NASI LEMAK plus SAMBAL SOTONG air tangannya! Hari tu saya sakit. saya dapat tengok je mereka 1 rumah makan. T_____T

  • Saya juga saaaaangat rindukan IKAN PEKASAM goreng bawang air tangan Mak Nab aka Mommy Ajie plus dengan sambal belacan mangga bacang (betul ke nama dia??) T________T

  • Mak oh Mak. Lama tak makan masakan Mommy saya sebab beliau busy sejak emmbujang ni. Oh ho, sambal ikan semilang milik anda masih yang terbaek tak tertanding! Amcik, nanti pergi mancing tau! eh eh eh saya mengade tau! nak makan ikan semilang hasil pancingan je. yang di bela mcm kat market itu saya agak tidak gemar! T______T

  • OMG!!! TEH AIS Laaaaaaaaaaaaa Cafe yang sangat sedap. Hmmmm saya merajuk hati. tiada lagi teh ais ketika berbuka. sebab semua teh ais kat sini tak kena citarasa tekak saya. adoiiii UTM lagi.


p/s: Ooooooppppsssss, saya memang orang kampung kan kan kan. selera saya semua makanan kampung! Bangga ape jadi orang kampung. Apa sangatlah hebatnya jadi orang bandar. Kahkahkahkah tak memasal! masih berbaki 27 hari lagi. semoga wishlist makanan idaman tekak saya akan tercapai!


JAP!! Apsal ea asal bulan ramadhan je habis semua jenis makanan kita pernah makan akan come out balik dalam kepala hotak ini. Haiiaaassshhh inilah kenikmatan dan keunikan ramadhan! Hey, ibadah jangan lupa EJ. Salam Ramadhan ketiga kawan!!

No comments: