September 08, 2010

Selamat Balik Kampung EJ

Iftar at Tropicana Golf and Country Resort
-opismates sayang saye-



Salam Ramadhan semua!
malam ramadhan terakhir
Tuhan, sekejap sangat rasanya bulan keberkatanMu berlalu
semoga diberi kesempatan untuk aku hambaMu ini menikmatinya lagi tahun hadapan
dengan lebih menyeluruh
dengan lebih penghayatan
baek dari tahun ini sebulan ini semalam dan hari ini
syukur ya Tuhan
untuk nikmat nafas yang kau pinjamkan
tubuh badan yang sihat Kau jua kurniakan
untuk aku habiskan ramadhan ini dengan sempurnanya





Penulis baru lepas mengemas barang untuk pulang ke kampung halaman
oh ho
jangan ditanya lama mana tak balik kampung weyh!
sangat lama!!!!
uwaaaaaaaaaaaaaaa



Midnite travel mungkin malam ini
semoga abang saya boleh drive full time yep
penulis ini budak rabun
agak hancussss drive malam-malam
T_____T



Awok
saya sebok bekerja sampai terlupa nak beli kasut raya
shawl raya nak pakai kat kampung agar ayu-ayu sentiasa pon terlupa nak beli
T________T
bersederhana betul lah saya tahun ni




Yang paling saya tak puas hati
saya LUPA nak beli kain putih kosong
untuk sesi photoshoot raya bersama keluarga nanti
Mommy
siaplah mana-mana cadar awok yang putih bersih tu saya rembat!



Penulis sangat rindukan Amciknya
anak sulung Amciknya
Isteri comel Amciknya
T____T



Penulis juga sangat rindukan Amlan nya
Amtehnya
kucing-kucing gay nya
T____T
oh lupa nak cakap
saya ada sepasang kucing gay
tapi dah lama tak updated dengan Amcik
hope salah seorang tak mati kena AIDS
eh jangan
mereka hensem ok!




Hey
EJ rindu plak nak cuci mata tengok jejaka-jejaka hensem kampungnya
oit!!
hensem tau budak-budak muda kampung saya
auw!!



amboi EJ
gedik ea suka skodeng anak teruna orang sambil buat muka ayu segala!
EUW



hahahahaha bak kata GDSJHT
'Aku tak perlukan adobe photoshop untuk meraikan kasih sayang'
macam tu jugak saya
EJ tak perlu untuk AYU bagai untuk menskodeng jejaka hensem kampung saya
KAHKAHKAHKAH
sebab
port lepak dorang memang dari dulu kat rumah saya
depan rumah saya
dan pelbagai segenap ruang legar di luar rumah saya
dan paling comel
bila saya balik je
semua blah sebab malu dengan saya



eh eh eh
bukan malu tapi menyampah tengok saya
T______T




apa khabarlah si Johan jejaka paling hensem kampung saya
panjangkah rambut anda
pendek kah rambut anda
mata tetap sepet kan kan kan kan??
muka tetap maintain japan kan kan kan
dan paling penting ia jejaka sepet ala-ala japan tapi TAN!
oh itu yummy
^_____^



okey Amcik
dah boleh sepak penampor adik awok ni sebab dah getik sangat dah
HAHAHAHAHAHAHA
kawan sape?
kawan Amcik jugak kan kan kan




haisshhhhh
dah lama tak melalak dalam bilik air kat kampung
best best best
boleh duet lagi dengan jiran sebelah nyanyi dalam bilik air
tak sabar!




mancing oh mancing
aaaaaaarrrhhhhh tak kira Amcik!
before balik KL saya nak pegi memancing ikan puyu kat sawah
okeppp
tapi awok letakkan umpan untuk saya ye
sebab saya geli




Gossipgurl session
ini paling tak sabar
anak Mommy Sabariah berkumpul 1 bilik
kunci bilik
pastu gossip sampai lebam gelak guling-guling
laki masing-masing kat luar bilik
asek menjerit panggil bini masing-masing
sebab lama nau bergosip dalam bilik
IA TERJADI SETIAP TAHUN OKEY
hahahahahaha
dan paling best
tak sabar nak mandi sama-sama dengan kakak n mommy saya beramai-ramai
HAHAHAHAHAHA
jimat masa dan tak perlu Q
=)



esok esok esok esok
saya mesti kena paksa bakar ikan terubuk bakar
kena kerah korek lengkuas
kena tebang pokok serai
adoiiii
semua kerja extreme saya yang kena
benci!



tahun kedua saya raya sebagai si EJ yang SINGLE
hahahahahaha
tapi InsyaAllah
ia tak seseksa tahun lepas
sebab saya dah lepaskan sebahagiannya pergi



SELAMAT TINGGAL RAMADHAN
Semoga Bersua Lagi di Tahun Hadapan


SELAMAT MENYAMBUT SYAWAL ya kawan sekalian Umat Islam
semoga tiada pembaziran
tiada sebarang dendam
tiada lagi kesedihan
tetapi dipenuhi dengan pelbagai kegembiraan




doa EJ selamat sampai ke kampung halaman ya?
PJ to BAGAN SERAI
saya tak sabar!




No comments: