September 14, 2010

Surat Untuk Sahabat Hati




Dear Chenta,


Saya mahu kamu sehat dengan sempurna
kembali senyum kembali ketawa kembali dating sentiasa di alam maya


Dear Chenta,

saya mahu kamu sehat dengan segera
terus pelok saya di hari kebesaran saya
pastinya Konvokesyen saya



Dear Chenta,

saya mahu hati kamu sentiasa gembira
jangan turuti ikuti saya
yang memiliki hati yang makin menipis yang makin kurang daya tahannya



Dear Chenta,

kamu sahabat hati saya
KITA ada ketabahan jiwa yang kita bina bersama
ya, kekuatan jiwa yang dah dikuasa duakan
adanya kamu banyak membantu saya untuk terus tabah menghadapi perihal hati yang sungguh celaka rasanya
saya si lemah yang mengharapkan pengkongsian semangat kamu
makanya
kamu perlu segera sembuh segera sihat
untuk kamu
untuk keluarga
untuk saya


Dear Chenta,

kilometer menjarakkan kita
tanggungjawab mengikat saya untuk terus di sini
bukan di sana
di samping kamu
ketidakmampuan untuk berada di sisi kamu bila mana kamu memerlukan saya sangatlah menyakitkan saya
maaf untuk ketidakmampuan itu
tapi saya terus-terus sahabat hati kamu
makanya saya di hati kamu
terus menemani kamu
untuk kembali sehat kembali bersemangat



Chenta
cepat sembuh!
matahari rindukan senyuman kamu
=)

Lotsa Love,
EJ




p/s: Daniel's Mommy, I Love You So Much

1 comment:

Anonymous said...

I LOVE YOU TOO CHENTA
THANKS A LOT. THE ONLY ONE WHO KNOWS HOW I FEELS. I HEART YOU SO MUCH.


DANIEL'S MOMMY,
-nad nad nad