November 07, 2010

CERPEN





saya nak buat CERPEN lah
errrr
tetibe!!



alaaaaaa
bolehlah
saya nak buat CERPEN tentang perkenalan saya dengan kesayangan saya
boleh laaa
boleh la awok
please!


bukan apa
dengan CERPEN tu nanti
boleh la saya raih undi
boleh tutup hasat dengki
pekung di dada
segala macam tikaman tajam yang dah saya buat pada orang yang saya bilang saya SAYANG
boleh la
boleh la awok
please!




eh eh eh EJ
apa kena dengan awak ni??
awak dah PSYCHO ke??



sudahlah
tak perlu turut sama psycho
biarkan


kalau kemaafan tu dah kau ucap dengan keikhlasan
tak payah CERPEN bagai la EJ
buktikan dengan perlakuan
yang kau itu betul-betul memohon maaf



Oooopppssss
tak perlulah main hadith main firman
perbetulkan dulu keadaan
susun dulu percakapan
perbaharui dulu dalaman
InsyaAllah
semua dapat rasa



okey EJ??






errrrrrrr
dah la WEH!
aku dah bosan dah muak
haishhhh!






No comments: