November 05, 2010

I Love November


I Love NOVEMBER!!



hye semua
EJ sangat senang hati menyambut November kesayangan
semoga November milik saya akan menjadi bulan kelahiran yang indah
^__________^




Alhamdulillah
hampir 5 months jadi VE
baru dapat pindah rumah
for those yang selalu cakap saya anak manja duduk dengan kakak tido nak pelok mak tu
dah boleh tarik kata-kata anda
sebab saya dah pindah!
yea




eh eh eh
terlebih happy plak kau EJ
setakat pindah rumah apa la sangat kan



HAHAHAHAHAHA
over excited kan kan kan?
of cause la
nak tahu kenapa??


sebab
FINALLY dapat jugak saya tinggal sebumbung dengan adik kesayangan saya iaitu AJIM
bertahun saya tunggu tau
sejak sekolah lagi
kami selalu dipisahkan dengan pelbagai hal
masa saya kat UTMKL dia sebok amek STPM
bila saya di UTM Skudai
dia busy dan terlalu cintakan UM
jauh
jauh
jauh dan jauh
selalu jauh



at last dapat jugak duduk 1 rumah
happy gile!!



lagi lagi dan lagi happy
bila saya jugak dapat duduk serumah dengan BFF saya Susu
OMG
ia sangat sempurna!
sebab beliau sangat care
suka layan saya and ajim macam budak-budak
dan paling penting dia sangat PANDAI MASAK!
nom nom nom nom nom



Hey EJ
bertuahnya kamu
Makaseh Tuhan
Kau kabulkan doa dan permintaan saya
nak dekat dengan kesayangan
alhamdulillah
alhamdulillah
alhamdulillah



Minggu ni minggu sebok
paling sebok dan teramat sebok
isu hati pon sebok nak sebok jugak minggu ni
haishhhhhhhh



Minggu ni jugak EJ adalah seorang pekerja yang tak berdisplin
4 hari direct masuk office lambat
HAHAHAHAHAHAHA



pending reports??
oh ho
jangan ditanya sebab minggu ni juga adalah minggu malas EJ
sharp 6pm je terus blah balik rumah
HAHAHAHAHA



To: AJIE+IJAL+NAZ+AIDA+FAHMIE
thank you sangat sudi lawat saya kat sini
tolong saya angkat barang
sayang korang!




6 days to go!
cant wait






P/S: Ini belog saya tanah jajahan saya taklukan saya. Nak lepak lelama, sila banyakkan masa memahami setiap baris ayat yang saya susun okeh. jangan serbu. jangan serkap jarang. baca. fikir. cuba paham sebetul-betul paham bentuk penulisan saya. dan kalau rasa panas, cepat tekan pangkah kat atas sebelah kanan tu okeh. saya menulis untuk diri sendiri. ini bahasa saya. susunan kata saya. tq




2 comments:

Dira said...

haih.
mulut org,xbole nk tutop.
kne slalu sabar jek =)

sHeena said...

yang..pindah mana?? awat lambat?? hehhehe