December 30, 2010

EJ dan Kerja





d.e.m.a.m
f.l.u
b.a.t.u.k
m.e.r.a.c.a.u


demn!!


kerja sangat banyak kat opis
doakan EJ cepat sehat keh
saya taknak cuti
hujung bukan hujung tahun
bankers suke serabutkan otak saya
hey
kalau saya ada saploh tangan
dah lama report-rport you guys tu siap okeh
ni tak
tangan saya ada 2 je
inilah nak taip report
inilah nak pergi inspection
inilah segala-galanya


T_________T


penat angkat call bankers especially Standard Chartered Bank
haiiishhhhh
abang-abang kakak-kakak
you guys nak close cases hujung tahun
saya pon nak close cases hujung bulan saya
janganlah keep calling
benci!



eeeeeeeeee currently EJ benci dengar hp berbunyi
grrrrrrr


btw
smalam jumpe client saya yang hensem tinggi lampai ya Tuhan banyak gila duit kau
ok perfect
jumpe kat Starbuck Time Square
oh ho
dia ajak saya lepak borak-borak lama lagi
tapi TAK BOLEH lah sebab saya datang dengan Ajie
kahkahkahkah



ayat paling best dia cakao
"ms, eima, remind me okey. I owe u LUNCH. Gimme a call when you're free. anytime anywhere okey. "



oh ho si hensem
itu rezeki
baeklah saya tuntut nanti
kahkahkahkahkahkah



kau gataikan EJ
yang hensem kalau owe kau lunch kau senyum je kan
bebunga
tapi kalau tokey2 tua tu
terus kau jawab
"its okey sir"
cetttttt!



Oooopppssss
Ajie, jangan marah naaaaaaa
ini salah satu urusan kerja
KAHKAHKAHKAH
^_______^



Semoga lebih ramai clients yang akan terus selesa berurusan dengan saya ke depan nanti
amin
tq Allah untuk segala kemudahan perjalanan kerja saya



No comments: