December 31, 2010

EJ's 2010 Highlight



jarang EJ buat entry berganda
KAHKAHKAHKAH
sebelum segala masa saya yang tak sampai 12 jam je tinggai untuk tahun 2010 ini diculik oleh encik bf baeklah saya update belog siap-siap
^_____^
kejap lagi je tu dia datang culik



ini entry TERAKHIR saya untuk tahun 2010
oh ho
cepatnya masa berlalu
rasa macam baru je semalam aku counting days nak sambut ketibaan 2010
macam baru semalam je habis blajar
macam baru smalam je masuk dunia kerja
graduation
putus cinta
KAHKAHKAHKAH
semuanya macam baru je terjadi



hey 2010
kau datang dengan penuh dugaan
sungguh padat dan memadat
dan alhamdulillah
kau aku lalui dengan sempurna tiada cacat cela
amin ya Tuhan
syukur ya Rabbi


2010 melihatkan kehidupan aku berterabur
ye la
dalam perjalanan nak bentuk dunia baru
peringkat kehidupan yang baru



  • JANUARY setiap tahun memang selalu berjaya buat aku tersenyum bahagia. ingat lagi cake pink comel untuk small party yang ajie buat sempena anniversary kami yang ke 4 tahun. auw! romantik. mood bahagia membuka tirai 2010 aku. kahkahkahkah

  • FEBRUARY plak menambahkan lagi ahli keluarga aku. Kak Ayu dapat baby. my beby Orked yang comel bulaaaat muka sebijik macam fotostat muka si bapaknye lahir bulan inilah. suka gila tengok muka kakak saya yang bahagia sangat sambut kelahiran little girl dia.

  • MARCH plak memang bulan senak gila nak habiskan semester akhir degree aku. THESIS memang buat otak aku padat sepadat setepu yang boleh. TAKNAK hengat weh. benci thesis.
  • hey, march jugak ingatkan saya tentang kemeriahan Malam Pra-Graduan. Oh ho rindu classmates! masa ni mode-mode sedih bakal tinggalkan UTM dah mula muncul sket-sket. mulalah nak cintakan utm dengan banyaknya. hahahaha semua kawasan utm tu aku nak ukur nak lepak. EMOSI!
  • March jugak menyaksikan hubungan cinta aku skali lagilah dilanda dugaan ketegangan. isu yang sama isu tak sudah. campur darab plak dengan isu baru isu gila. lepas tu diharu birukan lagi dengan watak-watak baru yang secara tak sengaja timbul muncul ntah datang dari mana. serabutkan lagi apa yang dah serabut dah messy dah lintang pukang. oh ho senang cakap hubungan cinta memang sangat SERABUT masa ni. dan aku malas nak pikir sebab sangat STRESS dengan final year project. kepala hotak nak GRADUATE on time. tu je aku pikir. eeerrrr march jugak menyaksikan titik permulaan aku MEREPEK ntah hape aku merepek untuk hidup aku ni. shitty!

  • Oh APRIL. april 2010 april paling SAKIT paling JAHANAM. kahkahkahkahkah tak baeklah mengungkit. biarlah. dah berlalu pon.

  • MAY bulan hati aku sendiri. lepas tu kembali berteman balik. gila best main tarik tali isu-isu hati. cett macam bodoh pon ade. eh eh eh May memang bulan bodohlah. HAHAHAHAHA. .
  • May jugak melihat EJ berjuang mencari PEKERJAAN setelah kecewa tak kesampaian nak sambung MASTER! pergi interview sana interview sini.
  • May jugak kenalkan saya dengan seorang kawan yang hebat.

  • JUNE oh JUNE. EJ dah berkerjaya. June melihat EJ move to the next stage of life. Major hidup mula berubah. skop kawan-kawan pon berubah. hal hati pon makin merepek. merepek dan merepek!

  • JULY- macam biasa july adalah bufday Mommy saya!! takde yang menarik sangat yang happened. dok syok main tarik tali. luka hati orang ni orang tu sebab cik hati ntah serabut sebab apekah. July selain dari bufday ibu, semuanya banyak yang tak best tentang EJ

  • AUGUST- Yeah, seluruh umat islam menjalankan ibadah puasa. bulan baik bulan mulia. itu aje aku hengat selain sibuk bekerja.

  • SEPTEMBER-bulan PEDIH! malas hengat walau graduation day aku dah persembahkan yang paling terhebat termampu dek diri

  • OCTOBER- menikmati hidup SINGLE dengan penuh tabah cool tenang gembira. Hey en.gebu, tq ada untuk saya masa ni. saya tahu anda baca blog saya. saya tak penah lupa masa-masa dan semangat yang awak tiupkan untuk saya. tak penah.

  • NOVEMBER- EJ always love NOVEMBER! selain bufday saya, november tahun ni bulan saya kena HENTAM kena MAKI kena KUTUK KAW KAW . kahkahkahkah lawak pon ade. Ting! hidup berubah sekelip mata. watak-watak sekeliling berubah dan mengambil tempat dengan pantas. tak sempat terpikir dek akal. Ting..cinta yang dah hancur datang balik..cinta yang dipaksa pupuk membunga hilang ntah ke mana. macam TUMBUH TUNAS BARU tapi BENIH YANG CUBA DITANAM tak menjadi. oh, tunas tu lebih kuat. eh apa aku cakap ni. November menyaksikan EJ dimusuhi ramai pihak. oh tak paham. biarlah. kenangan bermakna jugak tu.hengat senang nak handle budak-budak baru nak besar ni?? susah tau!
  • TQ Ajie untuk surprise bufday party!

  • DECEMBER- EJ pulun kerja! itu je yang mampu saya cakap. kahkahkahkah



Hey 2011
Please being NICE on me okey!


Happy New Year Peeps!
entry 2010 TAMAT
tq







No comments: