December 26, 2010

My BFF E-Day


HAPPY E-DAY my beloved bestfriend PIPAH
Im happy for you both


almost 9 years bercinta-cintun
finally both of them mula melambai-lambai to the next stage!


hey
ini kawan baik saya dari kampung
Siti Hafifah namanya
saya kenal beliau masa tusyen form 3 dulu
kahkahkahkah
kami sangat akrab hingga ke hubungan keluarga kami
dia sahabat paling garang yang pernah saya ada
dengan dia, oh ho rasa sangat secure
memang garang habis okeh!



si manis ni jugak la kenalkan saya dengan Ajie
masa tu jiwa raga tengah parah baru lepas putus cinta
kahkahkahkah


apa yang sweet tentang mereka
PIPAH adalah kawan baek saya
En.tunang beliau si SHAHID tu kawan baek AJIE
sweet kan
bila berempat lepak
memang kawan baek VS kawan baek la



Semoga semuanya baek-baek belaka
maaf tak dapat balik
cuti tak approve
yang pasti cuti untuk wedding hang nanti PASTI APPROVE sebab boss aku dah janji
kahkahkahkah
amek hati sebab cuti aku tak approve ghetu
cettt



lets counting days to your big day Pipah!




No comments: