January 08, 2011

EJ and AJIE- Happy 5th Year Anniversary!




08 JANUARY 2006- 08 JANUARY 2011


Macam-macam RASA dah rasa
bahagia gembira sedih luka kecewa


Macam-macam dah lalui
dugaan rintangan kejayaan kegembiraan

Macam-macam dah hadap
ON OFF ON OFF
untuk keadaan yang dah terlalu sarat nak ditanggung 2 watak ini


TAPI SATU YANG KAMI PASTI
kami masih di situ
ya
di situ
situasi yang sama
SAMA MEMERLUKAN


5 tahun tu
bukan tempoh yang sekejap
kau tipu kalau hubungan kau SMOOTH BAHAGIA GEMBIRA je sepanjang masa
dusta!


okey
TAK NAK hengat yang sakit yang pahit
nak palit nak pahat as pengalaman pembelajaran untuk lebih manis lebih berhati-heti lebih teliti ke depan nanti
Tuhan ada pelbagai cara nak uji nak matangkan hambaNya
ya
aku PERCAYA



HAPPY 5th YEAR ANNIVERSARY EIMAJIE

EimAjiE
AjiEimA

Hey
kau dengan aku sama
saling memerlukan
dan InsyaAllah aku mohon padaNya
biarlah sampai bila-bila



Terima kasih kerana terus meletakkan cinta saya yang paling dalam dalam hati awak
dan jutaan terima kasih
masih dapat merasa menilai menghargai
cinta saya yang tak pernah pudar tak penah hilang
ya
untuk kamu!


hey bloggers
hai readers
yooo silent readers
hye hye stalkers
doa yang terbaek untuk KAMI
please!


EimAjiE- The PERFECT "WE"



2 comments:

::Cik Zatie:: said...

now kena pggil kak EimAjie pulak ke? hehe. cepat kawen tau,tak sabar nk makan nasik minyak kamu ^^

SAJE-SAJE|SUKE-SUKE

♥ zoe ana ♥ said...

congrats EJ!!! may both of u be blessed with all the happiness!! :)