March 04, 2011

EJ Yang Tak COOL Lansung!

sedap apam ni ni.comel plak tu.so colouring.nomnomnomnom




hey EJ
3 minggu 4 minggu ni kau asek TEMPERATURE HIGH tak boleh nak kawal je
apsal ni?



dah macam TEBUAN dah aku tengok
pantang dijolok
pantang dikacau
pantang orang cari pasai
dah tak pandai nak cool nak sabar dah
telinga berdesing
terus nak meletop
haishhhhhhh
sumpah tak cool!~





smalam En.BF sound setepek
T___________T


padan muka kau EJ!




eh sayang
bagi sini SABAR awak sket
cool awak sket
nak buat servis hati sket ni bagi cool plus sabar sket
saya pon tak suka saya yang macam ni
TAK SELESA


Maaf pada semua yang terlibat secara lansung mahupun tidak



p/s: saya ikot rentak orang je. orang diam saya diam. orang bercakap saya bercakap. orang menghempas saya boleh menjerkah. orang perli kat status fb, saya boleh berterus terang kat status fb. orang jaga hati saya, saya jaga hati orang balik. orang sabar? hey, saya boleh sabar berganda. Fair n square izit? barulah kita rasa apa yang orang rasa. kalau kita tak suka akan rasa tu, so please jangan bagi orang rasa. what u give u'll get back. life is simple actually.



salam jumaat



teruskan memikir yang baek tentang orang yang sedang kita marah
panas tu cepat turun
Alhamdulillah
=)





No comments: