March 18, 2011

Meet My Super Awesome Babes #Volume 2 VS Hikayat Merong Mahawangsa


okey
EJ nak buat review sket pasai muvie hebat ni

tapi jom layan gambar kesayangan dulu keh
ini Kesayangan version PEACE
hahahahaha



yeay
sangat bahagia dapat tengok muvie dengan harga yang murah di waktu weekend
thank you Kuantan Parade
murah wei murah
RM8 je untuk malam minggu
^__________*


oh kaki
maaf kepada da rest yang tak terlibat
ini program kaki bersama EJ+PEKJAH+YUNI+AZA

okey
noted sesuatu
first time tengok aza posing sungguh MANJEW
auw!


pedulik orang ramai yang tak berkedip tengok pelik
HAHAHAHAHAHA
janji kami semua bahagia
^_________^







ok habis IKLAN GAMBAR


kalau tanya saya tentang EPIC FILEM memang saya akan akan jari tanda THUMBS UP la kan
sebab saya memang EPIC FILMS LOVER
wooot wooot!~


dan bila dapat tengok FILEM EPIK BANGSA SAYA SENDIRI
Ya Tuhan
sumpah saya rasa SEBAK rasa TERSENTUH
berbakatnya anak melayu saya
dah lama tunggu FILEM BERKUALITI macam ni



saya TAKNAK bercerita tentang betapa SUPER AWESOMEnya filem bangsa saya ni dengan penggemar-penggemar filem ringan cinta bodoh
saya MALAS!
mereka-mereka ni nilai filem sebab pelakon yang cantik yang hensem
bukan sebab JALAN CERITA
tak kuali pon takpe filem tu
asalkan HERO HEROIN baru keluar rancangan realiti TV
tsk tsk tsk


saya nak bercerita dengan orang yang tengok filem dengan MATA dan HATI
even comot mana pon pelakon dalam tu
EVEN LAGU ANUAR ZAIN YANG HEBAT TU dimainkan LAST PENAMAT filem dah
filem ni tetap hebat


sebab hebatnya terletak pada SEJARAH KITA
MANUSIA PERIBUMI TANAH MELAYU
sejarah yang diurai cukup halus
hanya sebahagian yang jika diukur halus hanya sebesar zarah sahaja kisahnya dari hikayat sejarah kita
yang lansung kita ni takde masa nak fikir nak dalami



ini TAK
bukan sejarah yang kau nak hayati
tapi tak habis-habis tak puas hati
KENAPA LAGU ANUAR ZAIN tu dipasang last skali
dah habis dah cerita
apa daaaaaaaaaa



10 juta modal si penerbit habiskan semata-mata nak naikkan MOOD EPIC dalam filem dorang
kalau dah pasang lagu Anuar Zain tu kat tengah-tengah cerita
nak kena guna 10 juta plak la nak naikkan mood epic tu balik
itu pon takleh paham?


kenapa nak campur aduk kan 2 zaman!


eh eh eh EJ emo plak
Hmmmmm
10 bintang dari 5 bintang
makanya ia HEBAT



tahniah KRU
sampai sekarang penulis masih berfikir mana laaaa kau dapat kapal-kapal besar tu
HAHAHAHAHAHA
abaikan




No comments: