April 24, 2011

Oh Monday Blues!


saya plaing benci bila ahad yang sebelah malamnya menjelma!
oh benci benci benci
sebab esok paginya
saya perlu _____________________.
KERJA!




bila monday blues sumpah hengat bestnya-kalau-aku-jadi-student-lagi-klu-malas-boleh-ponteng!
bila monday blues je MENYAMPAH tengok jalan yang sesak macam ada rusuhan je tu padahal jalan tu kau hadap dah nak masuk SETAHUN!
bila monday blues macam nak HEMPUK je henpon tu bila alarm bebunyi memekak suruh bangun pagi

dan
dan
dan


bila monday blues aku meluat tengok muka seseorang kat opis tu
yang tak habis-habis nak lepas marah kat aku
hey
kalau kau tak dapat malam tadi
kau jangan nak bebai dengan aku bhai
bodoh!



ok actually paling meluat nak hadap monday blues adalah DIA
oh oh oh
makhluk itu



T__________________T



No comments: