April 11, 2011

Orked Saya



ahad lepas masa dengan keluarga
saya di Klang
spent time dengan Mommy and budak kecik kat atas ni


OMG
cepatnya masa berlalu
orked dah 2 tahun dah
dah dapat kaki
dah montel
dah pandai panggil ayah
tapi panggil umi masih sekat-sekat lagi
hampeh



paling kelakar
bila bawak ajie
maksu jadi no.2
semua anak buah dah taknak dengan maksu
semua sebok memikat menggedik dengan paksu wanna be dorang
SEMUA okey
shahid pon
qistina pon
demn!
maksu serius turun saham


macam tak percaya
rasa baru semalam je tengok orked buka mata tengok dunia
T________T
orked, maksu dah tua rupanya
oh man!



jom layan gambar
maksu rindu awak sangat-sangat tahu
errrrr
rindu paksu wanna be awak jugak!
okey ayat last tu gatai je lebih
padahal jumpe hampir setiap hari
eh eh eh eh
salah
hari ni tak jumpe pon
T________T


sudah-sudah melalut
mari layan gambar orked saya berbaju hijau











okey okey
ini gambar paksu wanna be dengan orked saya plak
betulkan apa saya cakap
maksu EJ dah jadi no.2
T__________T

actually ada dak shahid dalam rumah tu
anak buah saya yang teramatlah ajie sayang
sebab saling tak tumpah macam dia masa kecik-kecik dulu
now BOTH pon botak jugak
kahkahkahkah


tapi nape ntah
SOMBONG BUKAN MAIN BETUL dia dat day
sebok dengan toys dia je


dak shahid pon dah besar
teringat masa dia seusia 5 hari
masa tu dah kenal ajie
dah rapat dengan ajie
SHAHID
itu pon nama yang saya dan ajie letak
sempena sayangnya kami kat MOHD SHAHID kat kampung tu yang baru kawen tu



haishhhh
saya BAHAGIA
sumpah saya gembira
hati saya senang


terima kasih Tuhan
pinjamkan saya segunung kasih sayang ini
saya sangat-sangat bersyukur


p/s: actually orked tu bukan nama dia yang betul pon. nama betul Iffa Zafirah. hahahaha maksunye yang kempunan nak anak buah nama orked. ok bai!



No comments: