April 23, 2011

Sekitar MAHARAJA LAWAK Volume 2#




mari bercerita tentang MAHARAJA LAWAK Week 4#


haishhhh
AF dah masuk minggu ke 4 tak salah aku
langsung TAK SEDAR
sebab meluat nak tengok
tapi mai tang MAHARAJA LAWAK ni aku rasa sangat-sangat lambat masa berlalu
tetambah bagi penonton-penonton seperti aku yang TAK-LANGGAN-ASTRO-WARNA
T____________T


malam tadi tido awal
letih kerja
bangun gila awal pagi untuk hari minggu
terus capai laptop
buka facebook dan klik kat LINK INI


Soooooo
amacam korang!
dah tengok semua episod??


untuk WEEK 4 ni
aku pilih JAMBU as the best performer
tapi takde la best-sangat-sangat pon
cuma dorang je la yang nampak MENJADI-SIKIT-LAWAKNYA untuk minggu ni
wooot wooot NABIL
ape cerita ni??
mendadak turun kualiti da keunikan lawak anda
ada masalah jiwa ke Bang Bil?



JOZAN pon sama
honest aku rasa lawak dorang minggu ni sekali lagi menyentuh sensitiviti agama laaa
1st week dulu sentuh bab roadblock polis
itu bagi aku okey lagi
tapi bila datang sentuh bab AGAMA
aku rasa kita semua TAK PERLU SUKA
sebab itu agama kita
wajah kita
kenapa kena buat bahan ketawa masyarakat
banyak lagi benda lain
I think tu bukan IDEA yang bagus
tak tahulah korang pikir apa
pandangan masing-masing
masing-masing faham kan
cuma bagi aku
aku tak SELESA sangat bila rakan seagama kita
gunakan agama sebagai bahan lawak
tengok?
BERKAT takde, maka lawak korang pon sekadar so-so sahaja



SEPAH oh SEPAH
persembahan dorang pon hambar jugak this week
hey TOP 3
korang apa pasal ni
kecewakan aku betul
minggu lepas korang memang lawak habis
honest aku REPEAT tengok video performance korang lebih saploh kali tau 1 hari
kelakar sangat!
tapi minggu ni ada SERRRRRR sket laaa



BALAS
heh. ini antara group yang aku suka laaa
dorang ni SENGAL
tu je aku boleh cakap
ada idea tapi kurang kot lagi skill
tapi comel la both
dan sure la AKU-KENA-SOKONG-DORANG-JUGAK-KAN-DORANG-PUAK-UTARA-AKU!
macam PARA PENGUNDI AMIR!
hahahahahaha



Amir oh pity you Amir
kau jumpe bomoh siam ke weh untuk stay dalam maharaja lawak
tak boleh terima dek naluri manusia normal la jenis lawak kau ni
adoiiii!



maap
EJ hanya updated kumpulan yang EJ suka tengok sahaj
eh eh eh EJ suka Amir?


HAHAHAHAHAHA of tidak
amir tu kena tengok jugak
sebab nak tengok sampai mana dia MAMPU BODOHKAN DIRI SENDIRI
ok.bai





p/s: smalam before tido-gile-bapak-awal, tangan ni tergatai la plak tekak diari akademi fantasia. weh weh weh WTH laaa AF ni. gile SAMPAH semuanya tetambah yang NAMA-AMIR-YANG-NANGIS-RINDU-TUNANG-OH-SUNGGUH-EUW!! adoiiiiii sampah la weh. eeerrrrr amir jugak???






No comments: