May 02, 2011

Bff's Solemnization Day



29 April, 2011
bukan setakat ulangtahun kelahiran hubby wibby saya
tapi ia juga merupakan hari paling bermakna buat pasangan Maryam and Muslih iaitu sahabat karib saya masa study dulu yang melansungkan pernikahan mereka pada sebelah malam 29 April tersebut



CONGRATS YAM!!


saya tak dapat hadir malam tu
ada tuntutan hati yang tak dapat elak sebab bawak bufday boy perdi dinner sempena bufday beliau
maaf yay yam
tapi kiriman doa sentiasa mengiringi kalian berdua
semoga yang paling bahagia untuk anda berdua


saya tak ada gambar yang banyak untuk majlis anda
akad nikah saya tak dapat hadir
wedding pada esoknya pon datang lambat sebab ada komitmen kerja
T__________T
uwaaaaaaaaa sangat sedih tak sempat tengok korang bersanding
sedih sedih sedih


ini antara gambar yang saya curi dari fb anda
kahkahkahkah
jangan marah tuan empunya gambar yay kalau ada yang membaca






Add Image

Congrat again my bff Yam
happy for you



No comments: