July 31, 2011

Salam Ramadhan


Salam Ramadhan Semua
seem like saaaangat lama tak post any entry
siap gatai-gatai pergi PRIVATE blog lagi sebab bebai dengan boyfriend
so loser la you EJ!


kesempatan ini penulis nak mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan yang tersaaaangat mulia
semoga tahun ini lebih bermakna lebih terbaek dari tahun sebelumnya




ini sahur pertama di rumah sewa!
sahur ke2 bukan di bumi UTM lagi
dan sahur yang ke 9 tahun tanpa ABAH di sisi
semoaga abah ditempatkan dikalangan golongan beriman
miss you abah!



buat Ibonda tersayang
semoga dianugerahkan Tuhan kesihatan yang paling baik
sebab saya tahu
ibu di bulan ramadhan terlalu busy dengan urusan akhirat
Ya Allah, hadiahkan kekuatan dan kesihatan yang paling terbaek untuk ibu saya
saya mahu jadi macam ibu dan kakak-kakak
bila masa dimana hati saya sepenuhnya bersedia
amin



jom niat puasa sebulan
;)


mood:
soooo excited!


p/s: excited nak pergi teraweh pertama tonite tapi ini tahun pertama saya di rumah sewa ni. penat tanya orang surau kat bawah ni ada ruang untuk wanita ke tak sebab just nampak lelaki je yang pergi solat and semuanya ARABIANS. Imam jugak kalangan mereka. mazhab kita berbeza kan?susah jugak bila rumah di kawasan chinese. tak macam rumah kakak dulu =,="



No comments: