July 10, 2011

Selamat Hari Lahir IBU






-08 July 2011-


ini hari ulangtahun kelahiran mommy shantek saya yang ke- 65
^____^


tengah Kuala Lumpur hangat panas bahang dengan perhimpunan BERSIH 2.0
aku, ajie dan housemate sayang Sue buat bodo je redah malam panas malam suspendes tu pergi family gather sempena bufday mommy kat PJ
redah je semua roadblock yang ada
niat baek kan
demi mommy
alhamdulillah 1 jem pon tak jumpak




bufday partay mommy biasa-biasa je
aku belikan cake choc banana untuk mommy
lepak kat rumah kakak
makan-makan
cit cat
layan keletah anak-anak buah
dengar ceramah mommy
gelak sana gelak sini
lepas tu balik



tak banyak gambar aku smepat amek sebab macam biasa aku sebok bergossip dengan mommy n all da kakaks

p/s: ini Mommy shanteek saya
;)



SELAMAT HARI LAHIR, MAK

We Love You So Much



mommy makin shantek sejuk mata memandang
lebiu mak!


Semoga dipanjangkan umur dimurahkan rezeki berbahagia selalu




No comments: