November 16, 2011

11.11.11-Solemnization Bekas Roomate Saya



11.11.11
selain dari sambutan hari lahir saya
ia merupakan hari kebesaran buat ex-roomate saya masa di bumi UTM City Campus dulu
^____^
beliau dan pasangan telah memilih hari lahir saya sebagai hari untuk mereka menamatkan zaman bujang melalui akad dan jabul
amin


Selamat menempuh alam rumah tangga buat sahabat saya akma dan pasangan
usia percintaan mereka hampir 7 tahun dan akhirnya disatukan dalam majlis yang penuh meriah
*teringat masa sama-sama baru bercinta dulu kala kecik oit


Nota:
Akma= Kechik
*sebab memang kecik molek pon


ini muka berseri setelah sah sebagai suami isteri
^_______^
pheewwwwiiiit




12.11.11
ini majlis reception mereka
serba biru



penulis tak dapat hadirkan diri pada hari ini sebab penulis dan pasangan akan pulang ke Penang untuk reception mereka di majlis sambut menantu
suami ex-roomate saya Penangrian
kebetulan majlis reception cousin Ajie jugak on that day
so we decide untuk sekali harung saja balik this week



cuma all my bff masa zaman diploma dulu alhamdulilah turun memeriahkan majlis last week

ini majlis mereka
biru dan puteh sebagai tema
agak terkejut sebab saya budget ex-roomate saya akan menggunakan warna pink dalam majlis beliau
sebab dia sangatlah soo pinky since blajar lagi
dan si suami jugak selalu tampak segak berbaju pink
alih-alih biru
sesuatu yang berlainan daripada biasa
*alah orang hensem orang cantik pakai apa pon cantik. yo dok?


meleret senyuman
*happy for you my dear


Semoga dipanjangkan umur dan mengecapi bahagia berumah-tangga itu hingga akhir hayat kalian
InsyaAllah jumpa di reception Aizan nanti



SELAMAT PENGANTIN BARU
AKMA & AIZAN





No comments: