November 07, 2011

KITA Dan 9 September, 2011



ini updated lapok
sungguh berzaman peram
tapi aku tetap nak updated gak
just for catitan peribadi



entry ini adalah coretan tentang 9 September, 2011
*senyum




lapok kan apa aku nak tulis ni kan kan kan
*abaikan



baeklah
bagi penulis, 9 September lalu antara weekend terbaek milik beliau
sebabnya
sahabat hati datang rumah
spent masa 2 days kat OUG dengan aku
so happy



even aku tak dapat bawak dorang jenjalan sangat
dan sempat bawak dorang pergi site view lagi
hahahahaha
tapi semua tetap berjalan manis-manis sahaja



semoga manis-manis bagi mereka jugak
jom layan gambar
nanti aku bebel kat gambar tu



ini swimming pool rumah-manis-rumah saya
abaikan khemah depan tu sebab ada birthday partay
tapi nampak tak lelaki berseluar renang yang sedang berdiri tu?


ha itulah lelaki samseng
suka-suka hati halau kawan-kawan saya yang tidak berbaju renang
tak bagi guna swimming pool tu
eh eh eh bang
kau ada saham ke?


memang la rules swimming pool kena pakai swimming suits bagai
tapi bila yang malays ni pakai tight n tshirt hitam
kira dah memenuhi la kan setakat resident swimming pool kan
sebab bagi aku swimming suit itu terlalu sexy untuk pemakai berbangsa melayu
even ia berbentuk islamic
T_____T

ini mangsa abang yang konon ada saham kat pool tu
kesian tau Totty Yahaya dan Naaza Omar
seawal jam 8 dah siap-siap nak mandi pool
last-last after 30 minutes turun
dah naek dan kata mereka di halau
alololololo



terpaksalah kakak-kakaknya turun jugak after we having our breakfast
dan dan dan
tak pulak mamat ni halau
nak je aku skolahkan
kira apa aku kau instructor swimming class kat situ ke
pedulik pedulik pedulik!


okay muka dorang dh bertukar excited dapat mandi kolam kan kan kan

dan lahirlah muka ayu si Naaza Omar ini
ayu kan kan kan
bhahahahahaha
T_____T


dan posing sungguh kusyuk dari Totty Yahaya
bhahahahahah
^______^


dan beliau ini macam biasa
sentiasa serius dan kusyuk ketika di kolam renang



PENULIS mana?
hahahahaha dah kalau semua dalam air
macam mana nak amek gamabr ni semua
makanya penulis belum masuk ke dalam air
bhahahahaha






setelah semua puas berendam dan perut sudah kembali lapar
maka naeklah kami ke rumah



seronok adik-adik?
tanya Kak EJ Ros kepada Upin Totty and Ipin Naaza
^_______^



malamnya pula
kami ke I-City, Shah Alam
bhahahahahaha my first time uolss
=p


jom layan gambar yang kurang kualiti

ini I-City melalui digital camera cap ayam
bhahahahaha
ditambah pula cuaca yang bakal hujan
T____T


Ini pula para penggiat yang meramaikan lagi I-City pada malam tersebut
dari kiri: Sue da houseate, Dyana, Sherry, EJ and Naaza
sedang mengambil gambar: Toty Yahaya


oh ini Toty Yahaya


ini juga Toty Yahaya sahabat jiwa saya
^____^

ini kai bertiga bersama sherry si awek gebu

KAMI bersama rusa jadian
bhahahahaha


kesimpulan lawatan sekolah ke I-City
oh ho sungguh tidak kena dengan jiwa saya
sungguh tak best
T______T



tengah malamnya pula sebelum Toty Yahaya dan Naaza Omar pulang ke UTM
*oh mereka masih budak sekolah ye
tengah malam itu kami spent masa bersama-sama keluarga kecil milik saya
kebetulan adik saya baru balik kerja
macam biasa
di karaoke


haishhh
baru perasan
asal ada orang datang lepak rumah je
mesti nak bawak pergi karok
bila karok je mesti nak bawak pergi yang kat Sri Petaling tu
bhahahahaha




okay jom layan gambar lagi

kami yang memeriahkan majlis
dari kiri: EJ, Sue da housemate, Naaza Omar, Toty Yahaya dan Unisha
di barisan paling hadapan: si gila kamera Jim Samsudin aka adik saya


Happy Three Friends
*abaikan Toty Yahaya yang sooo feelin' karoks tu
T____T


MY FAVOR PICTURE
itu je mampu cakap

dua budak comel kesayangan saya di OUG



KAMI-9 September, 2011

Semoga persahabatan jiwa itu akan kekal sampai bila-bila
tak kira apa status kita di hadapan sana



terima kasih sudi jenguk-jenguk saya kat sini
ada masa datang lagi ye



Toty Yahaya okay okay okay saya hutang awak masakan saya
datang lagi okay
saya masak banyak-banyak sampai awak gemok!
sayang awak banyak!




akibat sudah lama tak updated blog maka terlupa yang gambar perlu di resize
bhahahaha
dengan kadar kelembapan internet di rumah
makanya entry ini mengambil masa kira-kira 2 hari untuk disiapkan
terbaek bukan?



okbai





No comments: