December 04, 2011

Kacak Luar Kacak Dalam Drama



hai
saya peminat drama melayu
saya okay
=p



lately memang banyak drama melayu yang meletop-letop di kaca tv
macam-macam tv sebab Malaysia kita memang banyak saluran tv
^___^
abaikan.




Officemate saya Cik Eira suka panggil saya ni Ratu Telenovela Melayu
sebab selalu kalut nak balik awai nak kejar drama melayu
kalau stayback kat office plak sambil buat keje sambil tengok tonton
ratu telenovela melayu?
saya okay.



dan bila menonton drama melayu ni sambil kau pegang hp dok tweet sana tweet sini
itu lagi saya okay.
tontotan lagi jadi lebih seronok tau
sebab kita tahu ramai rakyat malaysia yang sama-sama menonton drama yang sama dengan kita
masing-masing membebel ikot cara dan pandangan masing-masing
^___^
dan macam biasa
slot Akasia adalah slot dimana TL Twitter mampu menjadi agak sesak
saya okay dan saya suka!



Penulis sebenarnya nak kongsi hero pilihan penulis sebagai peminat setia drama melayu
terus terang saya kurang gemar menonton FILEM melayu
selain banyak yang kurang kualiti
penulis juga kurang gemar menonton wayang
T_____T
dan tidak terlalu pakar dengan aktiviti mendownload ni
jadinya,
apa yang saya nak share ni lebih kepada pelakon drama melayu ye
teheeeeee




ADI PUTRA

semestinya paling atas dalam hati
^___^
bagilah watak apa pon beliau tak pernah kecewakan saya dalam menjiwai watak
rupa memang kacak macho habis setiap masa
dan yang paling penting
beliau selalu nampak sexy!


beliau berada pada tahap paling KACAK adalah ketika menjadi hero dalam NA O MEI bersama Elly Mazlein
dan berada dalam keadaan paling MACHO ketika menjadi hero CHINTA disamping Fasha Sandha



bagi saya Fasha dan Elly adalah pasangan paling sesuai untuk si kacak ini
^____^


part paling saya suka lihat:
BIBIR yang selalu sexy!
okbai




FIZ FAIRUZ
Hai saya Fiz Fairuz bukan Fifi Fairuz Fuyoh
T____T


tak tahu tak tahu
saya memang peminat Fiz Fairuz
beliau bawak watak jahat pon saya suka
watak baek lagilah saya suka


watak beliau yang paling meninggalkan kesan sudah pastilah as AIDIL dalam Nur Kasih
haishhhhhh
memang cair habislah

saya suka sangat lihat gandingan beliau dengan Tiz zaqyah
lagi padan pada si remy ishak
dan tak lupa jugak si cantik Nur Fathia
beliau memang padan dengan heroin stok-stok nampak muslimah
=p


part paling saya suka lihat:
errrr juga bibir beliau yang selalu sexy!
lalalalalala



AARON AZIZ

perempuan gila sahaja yang tak suka beliau
dengar suara je pon dah tahu beliau kacak
T_____T


Tak payah perempuanlah
Ajie pon terlalu gilakan Aaron Aziz ni
masa entry ni ditulis
beliau sedang meletop-letop di pawagan untuk filem Ombak Rindu


watak paling meninggal kesan mestilah watak SETH TAN beliau dalam Nora Elena
haishhhh
teringat sampai sekarang ni lah ceritanya!


bagi saya
saya suka tengok Aaron digandingkan dengan Fazura dan Fathia
oooppssss maaf saya kurang gemar Siti Saliha
=p


part paling saya suka lihat:
mata dan kelembutan suara
okbai



ZUL HUZAIMY

hai
saya si serius yang kacak selalu


semasa entry ni dihasilkan
beliau agak menyepi dari dunia lakonan
tak tahulah apa masalah sebab penulis kurang menginguti dunia artis ni
sekadar menikmati mutu lakonan mereka
dan agak kurang mengambil tahu hal peribadi mereka
T_____T


si kacak ni kalau belakon romantik habis cair
kalau watak tegas plak memang boleh kat dia
ntah la
memang luaran beliau pon menunjukkan ciri-ciri beliau lelaki yang serius dan tegas
tapi cukup romantik
itu kot daya tarikan beliau



watak yang meninggalkan kesan bagi saya adalah watak menerusi drama Salam Terakhir disamping Intan Azura
hmmm ntahlah, si kacak ini kurang aktif dalam drama series
bagi saya, saya nampak Rosyam Nor dalam lakonan beliau


bagi saya
saya sangat suka tengok si kacak ini digandingkan dengan Jue Aziz


Part paling saya suka pada si kacak ini:
sudah pastilah mata beliau yang super redup dan menggoda!
mata yang garang, tegas tapi redup





SHAH JAZLE

Hai Asmara!
beliau sangat control kacak
aaaaah saya perlu jujur selepas drama Asmara
saya memang sangat meminati beliau

peduliklah dengan gossip tentang video clip ghairah beliau
hahahahaha


beliau ni kalau bawak watak romantik bukan main lentuklah
tapi lentuk yang boleh dilayan
tak macam lentuk si Iqram Dinzly yang nak pengsan aku tengok
*geli



siapa tak suka si kacak ni dalam Asmara??
ada ke?
Asmara and Asmara 2 memang drama terbaek untuk beliau
terbaru saya suka tengok beliau dalam Jiwa dan Lara
very the criminal lover!
mama I'm in love with criminal
=p


saya suka beliau digandingkan dengan Faeza Elai
mungkin sebab mereka sangat secocok kot dalam asmara
terbaru kita tengoklah samada beliau serasi atau tak dengan Tasha Shilla dalam slot samarinda Bunga April yang sedang ditayangkan di TV3
^_______^


Part paling saya suka pada si kacak ini:
mata dan muka control kacak beliau
pelik
slalu kita meluat tengok lelaki control kacak
tapi mamat ni, jadi suka plak
sebab struktur muka beliau memang kacak bila sebegitu kot
=p




dan dan dan bagi new comers plak
saya pilih mereka-mereka di bawah ini
SHARNAAZ, FIZO OMAR dan AERIL ZAFRIL

saya suka sangat watak sharnaaz dalam Pontianak Kg Batu
garang!
beliau akan super duper macho bila berlakon dengan loghat utara
watak tu lagi dapat didalami kot


Fizo pulak sudah pastilah watak ILYAS beliau dalam SOFFIYA
haishhh watak paling sempurna!
beliau kalau marah memang muka habis sexy



Aeril plak first time saya tengok lakonan beliau adalah dalam Ramadhan Terakhir
superb!
mata dan bibir beliau sangatlah sexy
bhahahahaha EJ gatai!
saya percaya beliau boleh pergi lagi jauh kalau diberi dengan watak-watak yang lebih berat







wah entry penulis kali ini penuh dengan imaginasi tentang KACAK!
haishhhhh



Happy Weekend readers!








No comments: