January 29, 2012

My Lil Sis Wedding Receiption - Bertandang-


Ini entry kemuncak untuk Majlis Resepsi adik saya
iaitu majlis bertandang


kenapa kemuncak?


sebab adik saya berada pada kemuncak paling cantik untuk majlis bertandang
^______^



Detail Majlis


Lokasi: Parit Buntar Inn, Perak
Tarikh: 22 Januari, 2012
Tema: Hijau +  Putih

ini gambar pembuka tirai 
hasil nukilan seni Myn Samsuddin yang sangat menterharukan


ini juga hasil seni Myn Samsuddin
dan ia juga merupakan tema banner dan wedding card mempelai
comelkan!



Majlis resepsi di Parit Buntar berlansung agak awal
dalam jam 1 petang
dan disebabkan tiada kekangan masa
maka saya dan Ajie dapat hadir tepat pada masa
dan melihat majlis persandingan



TAPI memang saje awal datang pon
tak sabar nak tengok adik sayang lalu bawah pedang
sebab full version pedang-medang ni memang untuk majlis sebelah lelaki
bukan selalu 
yedok?



serba sedikit gambar di sebalik tabir
sebelum acara persandingan
^________^


 I just love her wedding dress to the moon!
so much love
credit to Hafiz Sabran
also junior saya masa skolah dulu


entry-entry before ni asek sebut Myn Samsuddin kan?
haaaa inilah Myn Samsuddin
anak ke-3 keluarga Uncle Sam
23 tahun dan masih single
amacam?
nak borang?
;p


ntah la ni sape
;p

si comel!
haip haip kapten

The rombongan



haish haishhh
apalah sangat dapat dibebelkan untuk entry berkaitan wedding reception?



apa kata biarkan sahaja gambar itu berkata-kata
jom jom pakat ramai-ramai layan gambar yang ada
ini entry menempek gambar
bukan entry bahasa jiwa EJ
bhahahahaha




mari layan!~



outdoor mereka sangat romantis!
me likey
super duper likey
^_____________^




saya dan adik terbalik
saya orang Perak lalu jatuh cinta dengan orang Penang
dia pulak orang Penang dan jadi menantu orang Perak
=p




hey si cantik selalu saya

SELAMAT PENGANTIN BARU
Terus-terus menikmati cinta halal yang sudah terbentang untuk kamu
amin.



sebelum saya akhiri entry tentang perihal majlis bahagia adik saya
hayati puisi ini

credit to Myn Samsuddin yang berjaya mengalirkan air mata jernih penulis tatkala menghayati setiap bait puisi untuk kakak kamu ini
sangat terharu



We Love You So Much!
Regards,
-EJ n Ajie-




Sumber Gambar: Simpanan peribadi penulis, Myn Samsuddin Photographer, KenStudio Photographer, Jim and Afiq facebook




No comments: