February 13, 2012

LEGA Yang Pelbagai



Alhamdulillah.
tiga, ampat, lima hari ni banyak dapat berita PALING MENGGEMBIRAKAN HATI
paling tahu paling
senyum sket
^_________^



rasa LEGA tu rasa lega yang pelbagai tahu



Cinta berada pada tahap yang sangat STABIL dan paling SELESA sepanjang 6 tahun ni
konfliks sangat-sangatlah kurang
masing-masing dah besar dah tua kot
tahu tanggungjawab masing-masing
Alhamdulillah
boleh tak nak cakap tak sia-sia jugaklah aku FIGHT untuk bahagia aku
boleh?
;p




ini paling PENTING!



KONDISI PERSAHABATAN
alhamdulilah ini part paling buat aku LEGA
semua berada pada tahap baik-baik sahaja
semua salah paham yang ada dah diuraikan satu persatu
kecil hati yang bersarang lama dalam hati  masing-masing juga dah dikikis dah dihapus
dengan beredarnya MASA



aku bukan bercerita tentang seseorang
tetapi beberapa orang
bhahahaha



Kau ni memang bermasalah la EJ!



Ya. mungkin masalahnya AKU
yang panas baran
cepat melenting
walau hati cepat lembut
kalau sudah merajuk
jauh aku bawak hati aku pergi
berkecil hati sungguh



TAPI
jauh sudut hati
terlalulah aku mahu perbaiki apa yang cacat itu




Alhamdulillah. Syukur
Terima kasih ALLAH
untuk segala kegembiraan yang berada pada kondisi paling stabil paling selesa paling lega
dan syukur tak terhingga
kau bukakan juga laluan aku menuju cinta halal yang diredhaiMu





No comments: