February 07, 2012

Tuah #3



Siang tadi dapat soft copy cerita melayu paling seram bagi aku
KEKASIHKU SERU


last tengok cerita ni masa kat tv3 dolu-dolu
it was 3 years ago
and maybe more than that


So, bila dapat soft copy cerita ni
sangat excite dnak tengok TAPI sangat takot jugak
tapi nak tengok jugak
maka tengoklah saya petang tadi



Episod 1 mula
fuhhhh skali nak hujan la plak cuaca lat luar sana
tetibe gelap
angin kuat
rumah ni mulalah nak buat drama sendiri
pintu bilik ni tertutup
pintu bilik tu terbuka




baru 5 minit cerita mula
pannnnngggg skali pintu bilik aku sendiri tutup sket punya kuat
meremang bulu roma weh



dah pulak
Waris datang ke
T__________T



tapi hati macam biasa
degil
nak jugak tengok
walaupun housemate dah selamat keluar meronggeng
adik dan suami selamat dah keluar lunch honeymoon



cuaca seram tadi telah menjadikan Tuah mangsaku
huehuehue


amacam??



kalau nak mintak Tuah teman
kau kenalah bagi dia kerusi VIP
depan skali takde yangdepan dah
baru dia nak teman



kalau setakat atas riba je kirim salam
dia tak tumpu perhatian
ini kira okaylah
tak mintak duduk atas keyboard
selalunya keyboard tu memang cara terakhir dia guna nak alih perhatian aku
daripada screen computer kepada bermain dengan dia
biasalah
Tuahkan attention seeker!



selamat ada Tuah selamat ada Tuah
maka ribut dan Kekasihku Seru bergerak seiring sekata
tak perlu kata apa-apa



bila aku takot
aku tahu ada penonton VIP di hadapan sedang menonton sama
rasa takot dia ada
cium-cium sekali dua
rasa takot tu hilang



TAPI




menyesal ar bagi tiket VIP kat Tuah
sebab korang tengok arrrrr

sekejap nau dia teman aku tengok drama seram
selebihnya terbongkang tido dengan pelbagai aksi
benci arr



puas dah kacau suruh dia bangun
hampeh
makan bergolek-golek mengeliat sakan
T____________T



KESIMPULANNYA
jangan harapkan penonton VIP di hadapan
harapkanlah chat bersama bersama boyfriend di bbm
Tuah tipu
tak teman itew pon
wek!



*TAPI kalau main game mancing ikan kat TAB, Tuah memang cool! belum ada record tertido.



No comments: