March 11, 2012

My Eira Engagement Day



yeay mari kawen
yeay mari menjadi tunang orang!
^___________^



mulakan entry dengan tagline gembira
moga-moga penulisan yang terhasil
penuh nilai bahagia
*wewit!




Hari ini 10 March 2012
hari paling bahagia buat salah seorang sahabat gemilang saya
merangkap officemate sayang
merangkap adik kesayangan
merangkat teman akrab saya




siapa??



inilah buah hati saya
Cik Eira namanya
orangnya lemah lembut
tak banyak cakap
penyabar
dan yang paling penting
selalu ada dengan aku tak kira apa jugak situasi kami


ini pula pasangannya
Encik Syafiq




cinta mereka cinta lama
cinta penuh ranjau
cinta di zaman-zaman menimba ilmu di bumi Melaka
Alhamdulilah
berkat doa, usaha, sabar dan tawakal
ke sini jugak kalian berdua
peringkat hubungan cinta yang serius
amin 
syukran!




maaf maaf
penulis tiba ke majlis agak lewat sebab kami sesat
dah pulak sampai betoi-betoi baru habis sarung cincin
haishhhhh!
rugi-rugi




jom layan serba sedikit gambar selepas selesai majlis adat
^__________^




cake ni gift dari kawan-kawan baek Cik Eira kat atas tu
sweet kan kan kan kan
^__________^



okay okay ini je gambar yang saya ada


kat bawah ni jom layan hantaran mereka serba satu
bab-bab hantaran ni memang saya suka nak zoom
mentarik je hati ni



EJ amek idea ke??
teeeeeeeeeeeettttt!~


ini sebelah perempuan kepada tunangnya









wah banyak pulak hantarannya ye
^_________^


penulis sangatlah suka hiasan hantaran ni
simple tapi kemas dan cantik!



okay jom tengok hantaran pihak Syafiq kepada bakal isterinya
wewit!










itulah serba sedikit review majlis
kemain semangat tau EJ neh




semangatlah
sahabat gemilang punya majliskan
aku dengan dia jatuh duduk bangun berdiri
macam mana pon dia sedang gembira dengan sahabat-sahabat lain
aku tahu, dia tetap ingat aku
sebab aku pon selalu macam tu
*perasan!



dia adik aku dunia akhirat
yang boleh buat aku jadi marah
bila ada yang datang lukakan dia
serious!




kepada kesayangan saya DOLCE EIRA



SELAMAT MENJADI TUNANGAN CHENTA HATI KAMU!




Kakak doa bahagia ini sentiasa menjadi milik kamu hingga hari hakiki nantinya
you deserved it



With Love,
Eima Jer.
+




No comments: