April 28, 2012

EJ Dan Drama Pilihan #Vol. 3



bila tengah serabut baek layan drama-drama ringan yang comel



siapa suka boyfriend si Yuna ni??
saya!
saya dan saya!
saya dan saya dan saya lagi!
^_________^



part paling jatuh cinta pada mamat ni opkos lah
SUARA beliau
cara dia ni bercakap memang penuh stylo!
suara unik antonasi sedap


Hi Qi
awak kacak di mata saya
^_____________^


siapa tak suka BLOGGER BOY??
siapa?
siapa dan siapa yang tak suka??



penulis sangat suka itu cerita
so opkoslah penulis sangat suka drama terbaru mamat atas ni


FRIDAY, I'M IN LOVE




haaaa cite ni lah saya sedang layan
^____________^



selain si stylo kat atas tu sebaai watak paling utama
AWANG ada kawan-kawan beliau yg super gorgeous and stylo



nak lagi??



nak lagi dan lagi??


tontonlan episod 1 dan episod 2 di tonton.com.my
selebihnya
ikutilah drama bersiri ini di TV9
setiap KHAMIS 8.30 malam



jaminan??
sure layan habis!




No comments: