May 14, 2012

EJ Dan Drama Pilihan #Vol. 4



SLOT AKASIA di TV3 milik saya sepenuhnya
huehuehuehue
^__________^


sebab apa?


sebab ada FASHA SANDHA



sehingga episod terakhir la Ajie akan pening dengan aku sebab aku sangat-sangat liat nak bergerak ke mana-mana atau pulang lewat dari mana-mana
sebab taknak terlepas tengok cerita ni



Semasa entry ini ditulis
4 episod dah selesai minggu lepas


Permulaan yang slow tapi penuh elemen sedih teramat
semua pelakon tip top
legend-legend dramatist dikumpulkan dalam drama ni
hero heroin zaman drama aku skolah rendah dulu
^______^



ini drama adaptasi novel lagi dan lagi


ini novelnya
aku suka dengan perkembangan dan trend drama melayu lately yang tengah demam hasilkan drama dan filem dari adaptasi novel
aku suka!



kalau bollywood boleh terkenal dengan kisah cinta merepek menggaban berangan nak mampos dorang
WHY kita yang kat malaysia ni perkenalkan unik drama kita dari penulisan penulis-penulis hebat kita kan kan kan
dua industri dapat dikembangkan secara tak lansung
kan?
positive so aku sokong!



TAPI-AKU-BUKAN-PENGGEMAR-NOVEL
T__________T



*sambung balik



btw, drama ni akan terus-terus menarik hati aku walaupun kelibat fasha sandha masih belum kelihatan
hari ini mungkin
;p



Gabungan Fasha dan Fahrin Ahmad adalah gabungan yang paling sepadan
aku sangat suka mereka berdua
macam sangat masyukk






bhahahahaha
over plak review tentang keterujaan dan kegembiraan hati 
^__________^



jangan lupa layan drama ni








Nah amik  PAKEJ OST SEINDAH SAKURA sekali
gua bagi pakej
sebab ni special review untuk special actress in my heart



Mafa is a great singer!
and this is super great song
enjoy













No comments: