June 25, 2012

Journey To The Happiness Life Ever After #Vol. 1

Pesanan Awal:
Abaikan TAJUK ENTRY yang memang tak boleh blah!


Sedikit Catatan Awal:
Sahaja aku membuat tajuk entry di atas serta labels baru hanya kerana catatan diri sendiri dan meraikan bahagia yang Allah pinjamkan. Amin




InsyaAllah
Less than 2 weeks aku bakal bertukar status menjadi tunangan orang
amin.



Bahagia.
Bila diri dilamar untuk menjadi isteri
Gembira.
Bila bakal mertua datang merisik kita dan kenal-kenal keluarga
Terharu.
Bila keluarga dan sahabat handal turun padang bantu apa yang patot



TAPI dalam bahagia, gembira dan terharu itu
ada perasaan bercampur baur
perasaan yang merisaukan!
dan kurang selesa



OP aku selamat dah bertunang minggu lepas
ada jugak refer beliau
dan kebetulan OP aku perempuan
dia cakap perubahan hormon
dan kebanyakan perempuan melalui benda yang sama termasuk dia



bila dengar macam tu
hati sedikit lega
cuma selalu mohon bakal tunang sedikit tebalkan benteng kesabaran tu



EJ yang sekarang ni
cepat moody
selalu nak melenting
suka sangat bebai dan marah tak tentu hala
dan mangsanya??
sudah tentulah takdir berkali-kali saya yang seorang itu



eh eh eh
jangan lupa satu benda
EJ sekarang ni
seorang kekasih yang sangatlah kayu
T___________T
kayu bermaksud,
kurang mengekspresikan kasih sayang
keras
kaku
dan kayu



PADAHAL 
EJ yang sebelum ini
paling tidak tahu menyembunyikan rasa sayangnya pada sesiapa pon
X___________X


hebatkan panahan perubahan hormon ni
[bak kata OP la]
nasiblah takdir berkali-kali lately cool je
penuh sabar
dan tak suka amek port benda-benda atau isu-isu aku timbulkan
lalu
aku terasa sangatlah jahat sekitar 2,3 minggu ni



mohon rasa pelik ni akan berakhir terus tak lama lagi
janganlah sambung sampai ke tarikh keramat
mati den!




patotlah orang tua-tua tak galak bertunang lama-lama
ini rupanya rasanya



Tapi kan tapi kan
aku bertunang pon belum
dah kenapa nak rasa pelik ni awal sangat??
grrrrr



btw,
thank you my dear Official Photographer for all da good advices
sangat-sangatlah hargai

and CONGRATS on your Engagement Day
Lets counting mine
and we can together counting months to our Big Day!
^_______^





P/S: mohon yang ada pengalaman bagi la tips sikit ;p





No comments: