June 27, 2012

Journey To The Happiness Life Ever After #Vol. 3


D.I.Y




Untuk manusia yang LANSUNG TAK KREATIF macam aku ni
HANTARAN adalah sesuatu yang paling susah untuk aku settlekan
fuhhhhhh!~



bila dah lalui frasa persiapan tunang ni
memang TAUBAT NASUHA la aku nak repeat membuat hantaran untuk majlis nikah sendiri
memang confirm aku akan tempah sahaja dulang-dulang tersebut
T__________T



dah tau tak kreatif kenapa gatai nak buat jugak hantaran tu?


itew sajew jew gatai nak buat sendiri untuk engagement itew
WHY??
alaaaaaaaaaaaaa just nak rasa pengalaman tu je
before ni tengok orang busy dengan hantaran bagai
kite teringin nak rasa perasaan tu
so bila tiba turn kita
tak salah merasa



So, kalau tengok hantaran aku tu rupanya macam zombie je
tolonglah paham sebab aku memang buat sendiri dengan Ajie
dan bantuan housemate dan bestie Eira
memang aku dapat bayangkan dah
rupanya memang ke laut habis even tak habis pon lagi buat



takpe EJ takpe
at least dapat rasa pengalaman tu
nanti untuk nikah,
kalau nak tempah dah takpe dah
^_____*



sedikit pesanan penaja:
bagi sesiapa yang tangannya keras dan tak kreatif seperti EJ 
PLUS tidak mementingkan moment-moment bersentimental value seperti PENULIS
saya nasihatkan better uols tempah je bekas hantaran tu
kalau kreatif takpe
bagi yang tak kreatif tu



why?
sebabnya untuk manusia tak kreatif macam kita ni
you actually akan banyak membazir 
dalam kata lain you will spend a lot of money on D.I.Y
kalau orang kreatif ni lain
benda recycle pon dapat kat dorang boleh bentuk jadi 1 hantaran yang sangat cantik



saya bercakap melalui pengalaman
sebab honest saya TER-over budget untuk persiapan DIY ni
tidaklah rasa bersalah
sebab memang from beginning niat saya just nak merasa je
dan kawen nanti memang nak tempah je




untung tau sesiapa yang dilahirkan kreatif
banyak benda uols boleh saving
dengki arrrrr
T________T



hmmm nak share pictures yang mentarik hati saya dah beberapa bulan lamanya.
saya mahu seperti ini untuk DECEMBER saya nanti
cantik kan kan kan


tentu kemas manis dan menawan sahabat-sahabat gemilang saya nanti
^_________^




hi December!
saya mahu semua ini



okbai


No comments: