April 17, 2013

Aaron Abin + Dayang Nur Minmin



Dulu masa Tuah pergi menghadap Ilahi
aku sedih teramat sangat
macam dah taknak bela kitten lagi
sakit sangat rasa kehilangan tu



Tapi
Abin and Minmin datang secara tiba-tiba
tak pernah aku plan pon
untuk ada sepasang kitten lagi
Boss mintak jagakan kitten dia
sebab dia kalau boleh nak sangat tuan untuk kittens dia tu
jenis penyayang




gambar ni aku ambil masa hari pertama they both masuk rumah aku
kecik je
manja dan comel




siapa sangka
tak sampai 4 bulan lagi pon
dah GEMOK macam ni dah budak kecik 2 ekor kat atas tu
GEMOK + BIJAK + MANJA + MENGADA + KUAT MAKAN

plus


SANGAT NAKAL



nak bukti??
nah amek ni


nakal kan??


bila tengah kerja
boleh dikatakan hari-hari terjadi kat aku
aku akan rasa rindu sangat dekat dorang



macam skrang ni
sebab tu entry ni terhasil.


okbai


No comments: