April 15, 2013

Perkongsiaan Berita Gembira Dan Pengharapan Doa



nak update belog
betul-betul nak
tapi maaflah PC di rumah rosak
laptop adik ipar plak dia bawak balik kolej
makanya berkurunlah bersawang belog ni
nak update kat opis
tak sampai hati plak
bukan tak sampai hati cuma feel tu tak masuk
kang ada yang tengok aku updated belog
kate aku ni ulorrr besar plak




ini ALESA SAIRISH
bukan anak korean mana-mana
anak pasangan melayu kita
mama yang gorgeous papa yang kacak
makanya lahirlah baby yang adorable teramat sangat ni


ini anak buah pertama Unisha
ex-housemate masa kat OUG dulu
^______________^


p/s: Along Umairah, mohon izin curik pic anak comei awop sekejap ;p


dari hari pertama Alesa lahir kat dunia ni
hari-hari aku akan tatap muka beliau melalui facebook
semua gambar yang mama beliau upload di instagram and facebook
semua aku tatap dengan rasa penuh minat dan geram
memang secret admired habis dengan baby alesa ni


sambil-sambil tengok gambar-gambar adorable baby Alesa
sambil tu asek berangan nak baby bijak and comel macam dia
pergi mana semua orang suka
gilakan camera
hiburkan semua orang



tak gebu macam alesa
adorable macam alesa pon jadilah!
^___________^





So sekarang aku dah PREGNANT
lagi giatlah menatap gambar-gambar alesa ni
screen hp muka dia
wallpaper pc kat opis muka dia
harap-harap adalaaaa yang terkenan
^___________^
tak pernah minat baby sampai tahap ni
huehuehue



sebenarnya just nak kongsi perkabaran gembira yang penulis bakal menjadi IBU tak lama lagi
eh lama lagilah
mengandung tu bukan macam memasak
sekejap je dah terhasilnya baby
;p



kandungan dah masuk 8 weeks
Alhamdulillah
due date lahir baby ni insyaAllah pada 
26 NOVEMBER 2013
lari 2 minggu dari bufday ibunya
;p
takpelah anak
asalkan berkongsi bulan kelahiran sama macam ibu




Aku sangat-sangat harapkan doa-doa pembaca sekalian
doakan aku sihat
doakan suami aku sihat
doakan baby dalam kandungan aku ni sihat
di permudahkan segala urusan 
di beri kebahagian yang berpanjangan.
amin
jutaan terima kasih aku dahulukan untuk segala doa kalian.




banyak benda nak kongsi sepanjang 40 minggu indah bergelar wanita mengandung ni
insyaallah mana yang sempat aku kongsikan




TAHNIAH jugak buat ipar biras aku
adik ipar kepada suami
yang juga bakal menjadi ibu sama macam aku
beza kandungan cuma 2 MINGGU
so masih jadi tanda tanya siapa yang bakal melahirkan cucu sulung buat keluarga MERTUA kami
^___________^



tak kisah yang mana cucu sulung
bagi aku both our baby memang cucu sulung
sure akan macam kembar je nanti
sebab muka suami aku dengan muka suami ipar biras
dah macam kembar
;p



Hai suami tersayang
ini hadiah paling bermakna dari saya si isteri
untuk kamu
didiklah kami nanti dengan penuh kasih sayang dan agama



nanti aku update lagi yar!



bye



No comments: