July 17, 2017

Mandi Sungai Dengan Anak-Anak



16 July 2017


First time bawak anak-anak mandi sungai
blah utara panggil batu hampaq aka aiq terjun


I looooooove nature!
suka hutan batu hampaq segala lagi pada pantai indah di laut sana
kihkihkih
jadinya ibu depa yang tersangat laaaa eksaited!


kat mana ni?
boekkkkk ngat tempat ni sebab yang tukang bawak pon anak jati BATANG KALI yakni ipaq biras saya
seronok wehhhhhh buleh ipaq biras ada dusun buah-buahan
rumah pulak dekat dengan batu hampaq laguni
haishhhhhhhhhhh mula laa berangan dengan laki aku pencen nanti nak cari rumah kat batang kali ja nanti anak menantu cucu leh balik kampung selalu mandi sungai sambil makan durian
gitchuuuuuuuu!~
meh pakat tolong aminkan impian baru aku ni


Lokasi sungai ni dalam ladang kelapa sawit pakcik mana ntah la
sungai ni sepanjang Jalan Batang Kali- Genting Highland tu
memang bukan kawasan perkelahan
private land orang
sebab pegi dengan anak jati batang kali
memanglah dapat pergi tempat tempat rare yang boekkkkkkk


nak masuk lorong ke sungai ni better naik moto atau 4 x 4
sayangilah kereta cantik anda
^____________^


Jom layan gambaq anak-anak seronok main aiq main pasiaq









dua dua hero kami kemain eksaited main aiq
boleh pulak main pasiaq
ibu depa diam ja tak kata apa-apa
hari pelepasan am ke apa ni
HAHAHAHAHAHAHA


So far bawak depa pergi pantai depa takot
HAHAHAHAHA
mandi pool pon takot-takot
maybe kecik lagi kot masa tu sebab tengok sungai ni kemain berani ja dua orang ni dok terjah
kita pulak jenoh nak kawal sensorang 



kami naik 4 x 4 mai sini
balik tu sebab dah lokoih
kami anak beranak dok kat belakang
nikmat kemain tengok anak-anak seronok dapat duduk belakang




Okay nanti kita ajak tok tokwan repeat picnic sini okay
^______________^



Thankyou Pakchaq & Makchaq sudi bawak kami berkelah
Thankyou Baba jagakan anak-anak
Thankyou anak-anak sebab well behave
LOVE YOU ALL

 

1 comment:

Julia Tarmidi said...

Salam singgah & follow :)

http://www.akuseorangtraveler.com/