January 10, 2009

+[[ PERTAMA KALINYA]]+

Dengan lafaz bismillahirahmanirrahim maka secara RASMInya terCIPTAlah blog aku yang dicipta serta di create dgn secara ala kadar plus bodo-bodo alam ni.... my first time okey....

Nape Nak Buka Blog Jugak haaaaa?
Simple answer, tentulah sbb Tuhan dah bukakkan pintu hati aku nk bukak blog ni...sbb tu aku di sini kan...
Tapi klu berdasarkan teari kemanusiaannye pulak, byk reasons plus sebab plus musabab plus objectives plus misi plus visi nye nape aku terasa hati nk bukak blog (walaupun aku tak pandai sgt karang mengarang goreng menggoreng ayat neh =.=)...

antara sebab nape baru skrang aku teringin nak bukak blog adalah kerana:


FREE READER...
aku dilanda demam menjadi free reader utk blog-blog yg menarek di pandangan benak pikiran aku..maybe ni salah satu kesan drp kebosanan tahap vavi naek viva kot sepanjang semester break ari tu... adalah beberapa senarai blogger yg sgt kreatif&inovatif yg berjaya menarek chentaku kepada dunia blog neh... tahniah..tahniah... (nak paste pic act tp lembap la plak)...akibatnya, kepada mereka-mereka itu a.k.a pemilik blog blok yg menarek itu, sila2lah bukakkan hati dgn menambahkan lg KESESAKAN follower di blog anda sbb aku akan terus n terus berjalan-jalan di sana..hehehehe!!

KEBOSANAN TERLAMPAU
aku jugak skrg ni tgh mengalami tahap kebosanan yang agak melampau dgn beradanya aku kat UTM yang mmg sedia kalanya membosankan plus plak dgn kengkawan sekepala yg amek cuti bersalin 1 semester dgn menjadi trainee plus dgn aku ni dok bilik single...aaaaaarrrrggggghhhhhh grrrrrr mmg GILE bosan kat cni...sampaikan aku nk PONTENG CLASS (peberet xtvt sem lps dan sem sebelum2nya) pon aku kn pikir byk kali lu sbb kalau ponteng pon, aku nak wat ape je kan???? baek aku g kls sambil cuci2 mata sepanjang pejalanan ke kls itu...adoyai, xmenareknya idop.. Ye la,ape yg leh aku buat hanyalah dgn melayari internet yang LEMBAP ini bg meneruskan perjalanan idop di sini...HASIL kebosanan tahap meGHOYAN ni maka lahirlah blog aku yang sememeh neh...




No comments: