May 12, 2009

Sooooo Kampung Outdated g U r L...

AM I HOT???

"Sooooooo Kampung Outdated gUrL yang baru nak kenal URBAN LIFESTYLE"

Aku saja gatai tangan nak tulis entry ni. Hahaha tetibe teringat kata-kata pujangga yang keluar dari mulot seorang umat Nabi Muhammad ni special untuk aku mungkin. Lalalalala aku sangat tidak marah akan kata-kata pujangga tersebut tapi yang mengetawakan aku dan sahabat laen adalah kata-kata tersebut adalah sangat TIDAK LAYAK untuk dikeluarkan oleh beliau. Yaaaa aku orang kampung, anda adalah orang bandar! Tapi Kampung sangatkah aku?? Bandar sangatkah anda?? Ooooppppssss, lupe plak..Urban lifestye gUrL sangatkah anda????

Anda tidak menyakitkan hati saya. Tapi anda membuat saya geli hati lalu ketawa. Eima Jer, SEDAR DIRI itu sangat bagus!! Keluarkan kata-kata yang sememangnya mampu anda keluarkan, supaya orang laen yang mengenali anda tidak menilai adakah anda layak untuk mengeluarkan kata-kata pujangga yang sebegitu rupa. SEDAR DIRI itu adalah sangat BAIK!!

p/s: Wahai Miss Beliau, saya tidak mempunyai sebarang perkaitan dengan anda. Sahabat pon bukan, Kaum kerabat lagi la bukan. Ya la, saya kan budak kampung, anda pula urbanlifestyle gurl. Jadi, tolonglah bersikap profesional. Hadir saya atas dasar mahu hulurkan persahabatan di friendster dengan anda, dan penolakan anda untuk tidak bersahabat dengan saya tidak bermaksud saya membenci anda. Anda tidak mendatangkan apa-apa masalah kepada saya, cuma mendatangkan masalah ke atas persahabatan saya dengan 'dia' yang telah hancur berkecai tak tahu punca. Saya TIDAK BERMINAT dengan bf anda, hidup anda, sahabat-sahabat anda yang mungkin turut membenci saya. Dan, jagalah kata-kata anda jangan sampai orang mempertikaikan kelayakan anda untuk mengeluarkan kata-kata sebegitu rupa. Anda adalah hidup anda dan saya adalah hidup saya.

Disebabkan kata-kata pujangga di atas itu, ianya telah memaksa Eima Jer membuat serba sedikit survey dan soal-selidik dikalangan rakan-rakannya yang mengenali dan pernah melihat akan beliau bagi mengkaji "HAWT SANGATKAH BELIAU sampai suka-suki tak sedar diri nak kata kat aku ayat-ayat macam tu" dan hasil kajian telah menjawab segala persoalan di hati. Lalalalala !~ =p

Eima Jer: Ini blog aku, aku bebas nak cakap apa yang aku SUKA. Entry ni ditujukan khas hanya untuk seseorang bukan 2 atau 3 orang. Tolong jangan terSENTAP lagi.. =p

No comments: