January 31, 2010

FRIENDSHIP CONTEST

OKEY KAWAN-KAWAN
my first time masuk contest neh!!

oh tidak
owh tidak
woah tidak


bukan contest siapa cantik angkat tangan ye
sebab tau dah aku mesti ranking paling last
kahkahkah


mari ramai-ramai join meh

Klik untuk maklumat berkaitan saudari penganjur
[Marmie]
=)



baeklah aku masuk contest ni pon sebagai tanda penghargaan aku atas sebuah persahabatan yang terbina dari keikhlasan dan keserasian
alhamdulillah!
aku sedih aku akan ingat mereka
aku susah aku akan cari mereka
aku gembira aku perlu kongsi dengan mereka
dan susah senang sedih ketawa mereka adalah susah senang sedih ketawa aku juga!
This is for u guys!
for our friendship


our sweet memory@Genting, 2008

hey my hottie besties
aku tau gambar ni still mampu buat korang tersenyum sendiri
sebab aku pon tak pernah tak senyum bila tengok gambar ni
terlalu banyak gelak tawa antara kita
i love u my senet-senet sayang!
=)


btw,

"kawan sejati tak akan marah tak akan terasa hati tak akan cemburu bila kau ada kawan rapat yang lain"
sebab mereka sentiasa mahu ada kawan lain yang boleh gantikan tempat mereka bila aku memerlukan kawan untuk dipeluk dan untuk dipinjamkan bahu mereka agar aku boleh menangis bilamana jarak memisahkan KAMI
'go with your life and enjoy making friends! bcoz, theres no rules in friendship!"
I LOVE U GUYS!


aku emosi lak
aaarrrrrggghhhh jadi rindu dengan my senets di atas!
2 weeks t0 go
bersabar!



"wei eima, tak aci la gambar ajie pon ada skali. ajie bf kau. percampuran konsep perhubungan."
hahahahaha macam aku pernah cakap dulu
aku treat ajie as my bestfriend
sebab kita tak pernah jemu dengan bestfriend kita
he is my love and he is also 1 of my besties
=)



p/s: thanx miss Marmie sbb sudi luangkan masa melayan ayat-ayat 'nasik tambah' saya. hahaha





2 comments:

Unknown said...

'nasik tambah?? :D

Eima Jer said...

i mean..ayat-ayat yg tak perlu pon act dalam contest ni..hahaha